Trix Express clubdag op zaterdag 8 april 2023 in De Bilt. Open van 11 tot 4.

GND

Well-known member
Ik ontving volgende e-mail. zie hieronder.
De bijlages heb ik toegevoegd
=================================================================================

Beste TRIXers,

"Wilt u aan onze clubdag bekendheid geven (en wie wil dat niet) , dan vindt u als bijlage een poster en een persbericht."

Met vriendelijke groeten,
Ronald Geskus
 

Bijlagen

Hans Shunter

Active member
Hallo Allen,

GND, a.k.a. Willem en ik hadden in het verleden bedacht om op de clubdagen een badge te dragen met hierop het Trix Express forum logo en zijn/haar (gebruikers)naam, voor een ieder die zich daartoe geroepen voelt, om herkenbaar te zijn. Dit om elkaar te kunnen ontmoeten en onze Trix Express e.a. modelspoor hobby gedachten te delen, wat ik toejuich als gebruiker van dit forum.

Een verzoek aan Willem, GND, om zijn ontwerp en pdf printversie van de badge op dit TE forum te plaatsen, zodat iedereen deze, met (gebruikers)naam, zelf kan uitprinten en dragen, zodat wij allen op de clubdag herken- en/of aanspreekbaar zullen zijn.

Tot ziens op de TE clubdag...

Mvg Hans Shunter.
 
Laatst bewerkt:

te35-37

Well-known member
'Kzal zien dat ik dit ronde schijfje met te 35-37 in papier namaak- heb geen kleurenprinter meer, maar zo gaat dat ook.
mvg,
 

te35-37

Well-known member
Hier links op het scherm staat bij mij een paars-blauwe schijf met een T erop en vaak te35-37 eronder.
Bij jouw bericht staat een roze schijf met een K erin en je naam Kadoelen eronder: dat bedoel ik.
 

GND

Well-known member
Vrienden,

In de bijlage treft u een zipbestand aan met daarin een badge template.

Stappen plan:
1. Download dit zipbestand naar jouw PC.
2. Pak het zipbestand uit. Je ziet nu een Docx bestand.
3. In het Docs bestand staan twee badges, één is blanco, de tweede is een voorbeeld voor mijzelf.
4. Vul je gegevens in bij de linker badge, de rechter kun je eventueel verwijderen.
5. Sla het bestand op en print het bestand uit op een A4.
Indien je wat dikker papier ter beschikking hebt is dat handiger om te gebruiken.
Heb je dun papier, dan kun je de badge op een dun stukje karton plakken.
Tweezijdig tape en plak de badge op je jas trui, kies maar. Wees creatief.

Vragen ? Ik beantwoord ze graag.
 

Bijlagen

te35-37

Well-known member
Dank je Willem, het is mij gelukt. Heb alleen de naam aangepast in Forum Trix Express ipv trix express forum.
Hartelijk dank,
Eric
 
  • Leuk
Waarderingen: GND

GND

Well-known member
Hoi Eric,

Het is 'freeware', dus geen garantie en je mag het zelf aanpassen.
Geen probleem!
 

GND

Well-known member
Het was weer gezellig, en ik heb de nodige forumleden gesproken. Dank Eric, Hans en John voor de ontmoetingen. Alexa zal de foto's op een USB stick zetten zodat ik ze hier kan plaatsen.

Met vriendelijke groet, Willem (a.k.a. GND)
 
Bovenaan