waar zijn al mijn bijdragen gebleven?

GND

Well-known member
Hoi TE35-37,

Voor zover ik weet is er bij de crash data verloren gegaan.
Marco is druk bezig en heeft in iedergeval een deel kunnen herstellen.
Een aankondiging is er nog niet uitgegaan.
Ik was zo eigenwijs dat ik iedere dag probeerde of het forum weer terug kwam.

Groet,
Willem (a.k.a. )GND
 

te35-37

Well-known member
Dank je wel Willem/GND,

Heb het ook heel veel keren geprobeerd en ook Marco verschillende keren een bericht gestuurd, maar daar er geen antwoord kwam, ben ik daar rond juni mee gestopt.
Gelukkig dat het terug is.

Helaas heb ik van mijn bijdragen geen zaken opgeslagen. De tijdschriftartikelen kan ik wel eer opladen en dat zijn er inmiddels ook al weer meer. Maar nu even geen tijd, huis en tuin gaan nu voor.

Wacht dan wel af.

Vriendelijke groeten,
Eric
 

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Zie dat er maar een heeeeeel klein deel van mijn bijdragen nog aanwezig zijn. Wat is daarmee gebeurd?
Hallo Eric,
Zoals ik je ook al per mail gemeld heb, is de server van het forum gecrast en was de hestel actie maar ten dele succesvol.
Er zijn inderdaad een paar berichten verdwenen, maar er zijn ook veel van jouw berichten wel bewaard gebleven.

Heb het ook heel veel keren geprobeerd en ook Marco verschillende keren een bericht gestuurd, maar daar er geen antwoord kwam, ben ik daar rond juni mee gestopt.
Gelukkig dat het terug is.
De eerste mails van je heb ik wel beantwoord en uitgelegd dat de server gecrasht was en ik mijn best deed om het forum weer in de lucht te brengen.
Als ik een mail vergeten ben te beantwoorden dat spijt mij dat.
Ik ontving best veel mails met navraag naar de storing van het forum, vele tientallen, ook van onze Duitse Trix Express vrienden die geen lid waren (voor zover ik weet) maar wel op het forum meelazen.
Ik denk dat ik 99% van alle mails beantwoord heb.
Ik hoop dat je een beetje begrip hebt voor de situatie, het is niet zo dat ik hier een geolied team heb klaar zitten die alle mails beantwoord of mee hielpen met het weer in de lucht brengen van het forum. (Sterker nog, toen dit gebeurde had het forum niet eens meer een moderator).

Ook wilden er leden geld inzamelen om het forum weer in de lucht te brengen.
Een sympathiek gebaar, maar niet nodig. Het was een puur technische storing waarbij geld geen enkele rol speelde.
Ik hecht er juist aan om het forum voor iedereen geheel gratis te houden, en ook reclame vrij.

Marco
 
Laatst bewerkt:

te35-37

Well-known member
Hallo Marco,

Gelukkig ben je er weer. Hoop voor je dat het verder voor jouw ook de goede kant uit gaat. Helaas heb ik dat over die crash niet meer in mijn herinnering. Heb daar ook te weinig verstand van .
Maar heb voorlopig geen tijd om al mijn bijdragen (± 50stuks) te herplaatsen over al die artikelen in het Trixblad.
Eric
 
Bovenaan