FALLER Nr. 103 Bahnhof SCHÖNBLICK

te35-37

Well-known member
Dieses Bahnhof hat meinen Vater damals in 1957-58 für mich gebaut, war noch mit diese weißen Pappe Faller nr 505 , die man auf das Karton/Pappe mit den Finger darauf anbringen sollte. Hab das Bahnhof noch immer. Denn die Blüten mit den Placolor nr 507 anbringen; hier diese Set die ich noch von damals = Jahre 50, immer habe, da ich das Karton so schön fand.
Hier wie das Baupaket damals aussah zusammen mit das Bahnsteig B-115. Soll diese nr 505 noch mal suchen und einen Bild davon machen. P1040675.JPGfullsizeoutput_34cc.jpeg

fullsizeoutput_34b3.jpeg
 

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Zeer mooi Andy en Eric, vooral ook in deze oude jaren 50 doos.

B-103 is lange tijd ook één van mijn lievelingsstations geweest.
10 jaar geleden maakte ik uit 5 schroot modellen, 1 mooi model, maar ik sneed daarbij zo diep in mijn vinger, tot het bot.
Dat was waarschijnlijk mijn straf, omdat ik met het verkeerde merk reed. Ik voel dat nog als ik aan terug denk.

Alhoewel ik B-103 nog steeds erg mooi vind, staat bij mij inmiddels B-93 Bahnhof Zeven op plek 1 van leukste Faller stations..

Marco







 
Laatst bewerkt:

GND

Well-known member
Oeps Marco,

Dat deed pijn. Ik hoop dat je geen functieverlies er aan over hebt gehouden.

Helsingar , Willem
 

Gleis 3601

Moderator
Forumleiding
Öh ja , ich erinnere mich noch an diese Fotos , damals von Marco ... eine schlimme Sache . Marco hatte alles für das modell gegeben ...
 
Bovenaan