Server gecrasht, nu weer terug in de lucht

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Helaas is de server waarop het forum draaide, op 5 december 2021 gecrasht.
Tot overmaat van ramp bleek één van de back-ups ook niet goed te zijn.
Een drama. Om een lang verhaal kort te maken; alles wat er na 5 december 2020 gepost is, is helaas verdwenen, ook de accounts van nieuwe leden die zich na 5 december 2020 hebben aangemeld.

Ik vind dat heel erg en spijtig, maar het lukt niet om de verdwenen berichten en accounts terug te halen.
 

Hans Shunter

Active member
Hallo Marco,

Ik heb al laten weten dat ik het erg goed vind dat het forum weer online is.
Wat spijtig dat er een hoop data verloren is gegaan.
Ik ben weer druk bezig met het verbouwen van het sporenplan en alles wat daar mee samenwerkt.

Ik heb nog heel veel foto's bewaard van items die ik toen voor de rubriek Eigenbouw gebouwen, toebehoren en scenery heb gemaakt.
T.z.t zal ik zo veel mogelijk artikelen weer herplaatsen, hetzij in een andere vorm.
Voor sommige items zal ik niet opnieuw het wiel uitvinden, daarvoor zal ik naar Youtube verwijzen waarop filmpjes te zien zijn met bouwbeschrijvingen.

Ik wil bij deze een oproep doen aan alle forumleden om hetzelfde te doen, omdat ik het zonde vind dat er zoveel inspirerende artikelen en items verloren zijn gegaan , gemaakt voor en door alle gebruikers en leden van het forum

Dank u.

Mvg Hans Shunter
 
Laatst bewerkt:

te35-37

Well-known member
Hallo Marco,

Fijn dat het weer terug is. Heb totaal geen verstand hiervan. Is er de mogelijkheid om van alles wat hier staat geregeld een kopie te maken en die op te slaan, voor het geval dit nog eens voorvalt?
Groeten,
Eric
 
Bovenaan