altijd heel veel bezoekers en weinig leden hier op dit forum

Hans Shunter

Active member
Voor de crash was het ledenbestand +/_ 125 personen.
De site is een jaar ofline geweest.
Bij toeval heb ik november j.l. het forum weer herontdekt.
Er zijn misschien ex forumleden en andere modelspoor liefhebbers die nog niet weten dat het forum weer actief is.
Is het iets om het forum te promoten met een slideshow via Youtube.

Graag uw reacties...

Mvg Hans
 

te35-37

Well-known member
Zoals ik ook al schreef, was het voor mij ook toeval dat ik vaststelde dat er weer leven in zat.
Dat vond ik verbazend, want waarom stuurde de forumleiding geen bericht naar de ex- en leden?

Was daarnet eens gaan zien of er ook links op andere websteks met deze zijn, maar die vind ik niet: niet bij Gerard en niet bij Trix Express.
Op you tube iets zetten, dat is niet aan mij besteed, daar heb ik geen kaas van gegeten.

Heb de afgelopen maanden er veel op terug gezet, vind dat de bal nu ligt bij de forumleiding of anderen die verstand van websteks hebben .
mvg,
Eric
 

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Ja, dat is op iedere website en op ieder forum het geval.

Die 'gasten' zijn bots, die het internet en dus ook het forum indexeren.
De bekenste zijn Googlebot, Yandex en Bingbot, maar er zijn ook anderen, zoals MozSpider, Pinterestbot 1.0, Linespider 1.1, DefaultCrawler 1.3, SeznamBot ... en ga zo maar door.

Ze worden ook wel eens web-crawlers of web-spiders genoemd.
Om het simpel uit te leggen gaan deze bots (robots) het hele internet af en rapporteren terug aan zoekmachines, zoals bijvoorbeeld Google, zodat Google mensen de weg kan wijzen op het internet. Dat proces wordt indexeren genoemd.

Er zullen ook wel echte gasten tussen zitten, mensen die hier op het forum rondkijken maar zich niet hebben geregistreerd als lid.

Ik hoop dat dit het wat verduidelijkt.

Marco
 

Gleis 3601

Moderator
Forumleiding
Guten Morgen Freunde ,
ich habe in einer Trix FB Gruppe und einem weiteren deutschen Forum einen Info-Beitrag über dieses TE - NL Forum geschrieben . Vielleicht stößt es auf Interesse sich hier auch zu engagieren .
 
Bovenaan