Laatste bijdragen

• K
    Kadoelen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Goppingen met Leuk Leuk.
    Dat had ik vorig jaar ook. Ik had toen die VW wagon met containers gekocht in Trix HO. Ook toen geen TE wielen. Ik wist dat deze set op...
  • K
    Kadoelen waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Goppingen met Leuk Leuk.
    Die set heb ik ook nog gezien. Even getwijfeld. Toen toch maar niet meegenomen.
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp Goppingen.
    Die set heb ik ook nog gezien. Even getwijfeld. Toen toch maar niet meegenomen.
  • D
    Drummen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Goppingen met Leuk Leuk.
    Dat had ik vorig jaar ook. Ik had toen die VW wagon met containers gekocht in Trix HO. Ook toen geen TE wielen. Ik wist dat deze set op...
  • GND
    GND waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp kartonnnen sporen voor de liefhebber met Leuk Leuk.
    Hallo Trixers, Voor de liefhebber: - in goede/nieuw toestand ± 35 st 1/1 recht waarbij 10 st in doos met flap en 10 in doos zonder flap...
  • T
    te35-37 heeft het onderwerp kartonnnen sporen voor de liefhebber geplaatst in Ik verkoop ....
    Hallo Trixers, Voor de liefhebber: - in goede/nieuw toestand ± 35 st 1/1 recht waarbij 10 st in doos met flap en 10 in doos zonder flap...
    • P1190620.JPG
    • P1190621.JPG
    • P1190622.JPG
    • P1190623.JPG
    • P1190624.JPG
    • P1190619.JPG
    • P1190620.JPG
    • P1190621.JPG
    • P1190622.JPG
    • P1190623.JPG
    • P1190624.JPG
  • K
    Kadoelen waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Goppingen met Leuk Leuk.
    Vandaag weer eens een bezoekje aan Goppingen gebracht bij Märklin. In de Fundgrube of te wel koopjes hoek was het Tweede jaar op rij...
  • GND
    GND reageerde op het onderwerp Goppingen.
  • D
    Drummen heeft het onderwerp Goppingen geplaatst in Forum nieuws.
    Vandaag weer eens een bezoekje aan Goppingen gebracht bij Märklin. In de Fundgrube of te wel koopjes hoek was het Tweede jaar op rij...
  • K
    Kadoelen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Trix rail reinigingswagon met Leuk Leuk.
    Bedankt, ik had ze al gevonden. Maar goed dat je het meldde. Beter 2 keer dan geen keer.
  • K
    Kadoelen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Trix rail reinigingswagon met Leuk Leuk.
    Sorry voor mijn late reactie. Drukbop het werk.. Het model wat ik kocht is een Trix Internationaal met TE wielen en TE koppelingen...
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trix rail reinigingswagon met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd, dat is een mooie vangst.
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Trix rail reinigingswagon met Leuk Leuk.
    Deze was er toch ook voor Trix Express? Probeer eens bij Marklin, of er reserve onderdelen zijn. Dat reinigings gedeelte slijt dus moet...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trix rail reinigingswagon met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd, dat is een mooie vangst.
  • GND
    GND reageerde op het onderwerp Trix rail reinigingswagon.
    Bedankt, ik had ze al gevonden. Maar goed dat je het meldde. Beter 2 keer dan geen keer.
Bovenaan