Laatste bijdragen

  • GND
    GND reageerde op het onderwerp Code rood.
    Bij mij is de koppakking lek, er loopt vocht over m'n voorhoofd.
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Code rood.
    Trapte net door vermoeidheid één van mijn papieren huisjes plat ;-( Ook was ik bezig om met vernis een bergvijvertje te verfraaien...
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp Code rood.
    Dus dat gebeurt ook als het geheel door het rijden warm wordt. Dan wordt het vet weggeslingerd omdat het dun wordt. Ik neem aan, dat het...
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Code rood met Leuk Leuk.
    Het is bij mij op de treinenzolder zo warm, dat het tandwielvet dunne motorolie geworden is🤔
  • K
    Kadoelen heeft het onderwerp Code rood geplaatst in Off Topic Cafe.
    Het is bij mij op de treinenzolder zo warm, dat het tandwielvet dunne motorolie geworden is🤔
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Ik heb het erg druk met het voorbereiden van een meerdaagse busreis, maar vond toch nog een gaatje om even met de treinbaan aan de slag...
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Ik heb het erg druk met het voorbereiden van een meerdaagse busreis, maar vond toch nog een gaatje om even met de treinbaan aan de slag...
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht met Leuk Leuk.
    In ieder geval wil de gemeente Rotterdam niet meewerken. Maar die medewerking was in het verleden ook al stroef.
  • H
    Hans Kop waardeerde GND's bericht in het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht met Leuk Leuk.
    Waaromschijnlijk wordt het t.z.t. naar een andere locatie verplaatst, maar ze gaan zaterdag weer open. Zal wel druk zijn dit weekend.
  • H
    Hans Kop waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht met Leuk Leuk.
    Ja. En de site is ook weer in de lucht. Volgens Google zaterdaag om 10.00 u open....Rijnmond heeft daar een artikel aan gewijd Bron...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Ik heb het erg druk met het voorbereiden van een meerdaagse busreis, maar vond toch nog een gaatje om even met de treinbaan aan de slag...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde GND's bericht in het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht met Leuk Leuk.
    Waaromschijnlijk wordt het t.z.t. naar een andere locatie verplaatst, maar ze gaan zaterdag weer open. Zal wel druk zijn dit weekend.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht met Leuk Leuk.
    En hij gaat weer open. Welliswaar gaat er wat veranderen in de locatie in de toekomst, heb ik gelezen.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht met Leuk Leuk.
    In ieder geval wil de gemeente Rotterdam niet meewerken. Maar die medewerking was in het verleden ook al stroef.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Ik heb het erg druk met het voorbereiden van een meerdaagse busreis, maar vond toch nog een gaatje om even met de treinbaan aan de slag...
Bovenaan