Laatste bijdragen

• D
    Drummen reageerde op het onderwerp Alle Trix Express catalogussen t/m 1996.
    Deze link https//magentacloud.de/s/AxRpkTHNKmnKXBw verwijst naar een lege share (de melding die komt), maw de file is weg...
  • H
    Goedemiddag, via een donateur van de Stichting Trix Express heb ik verleden jaar een link en/of bestand gehad waarin alle T.E...
  • H
    Hans Kop waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
    Ik heb eens rondgekeken, gegoogled dus, maar daar kwam alleen een exemplaar uit, dat bij een auxion verkocht was.
  • K
    Kadoelen waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
    Ik heb eens rondgekeken, gegoogled dus, maar daar kwam alleen een exemplaar uit, dat bij een auxion verkocht was.
  • K
    Kadoelen waardeerde Hans Kop's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
    Goedemiddag Ernst, Ik zou eens informeren bij Wim Aerts en misschien kan hij je verder helpen. Zo niet, dan moet je gaan zoeken op de...
  • K
    Kadoelen waardeerde Earnyb's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
    Dank, ik zal eens informeren bij Wim Aerts.
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
  • GND
    GND waardeerde Earnyb's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
  • GND
    GND waardeerde Hans Kop's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
    Goedemiddag Ernst, Ik zou eens informeren bij Wim Aerts en misschien kan hij je verder helpen. Zo niet, dan moet je gaan zoeken op de...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
    Dag Ernst, ik kan je niet helpen, maar wens je succes met je zoektocht. John
  • GND
    GND waardeerde Earnyb's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
    Goedendag, Ik ben op zoek naar de "tussenbak" van de Wabash diesellocomotief. Deze "tussenbak" is van origine Rivarossi en was niet...
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp Wabash.
  • D
    Drummen waardeerde Hans Kop's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
  • Earnyb
    Earnyb reageerde op het onderwerp Wabash.
  • Earnyb
    Earnyb waardeerde Hans Kop's bericht in het onderwerp Wabash met Leuk Leuk.
Bovenaan