Magazine 1 2021

GND

Active member
En jawel !
Hij is zojuist in de brievenbus terecht gekomen.
Dank jullie wel.
En nu gaan lezen :cool:

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Ik vind het weer een zeer geslaagd nummer ! 👏
Vooral het artikel van Ed Kegge over de bijzondere Trix Express beginset.

GND

Active member
Ik vind het weer een zeer geslaagd nummer ! 👏
Vooral het artikel van Ed Kegge over de bijzondere Trix Express beginset.
Ik vind het zo knap dat de redactie iedere keer weer een geslaagd blad publiceert !
Ennûh, de annoncering van zaterdag 16 april 2021, 3e virtuele Trix Express clubdag !
Die dag staat al gereserveerd in de agenda !

GND

Active member
En de Trix Express Magazine nummer 2 van 2021 is net weer binnen !
Handig dat thuiswerken, tijdens de pauze gelijk weer een paar pagina's doornemen.
Wederom een geslaagd blad.
Gelijk noteren in de agenda, wel onder voorbehoud, zondag 21 november 2021, de clubdag in de Bilt !

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Ik vind de kwaliteit van het club Magazine ook zeer goed, het blad is fraai opgemaakt en er staat altijd wel wat interessants in.
Hulde aan de Stichting !

• Leuk
Waarderingen: GND

GND

Active member
En nummer 3 van 2021 is ook weer in de brievenbus gevonden.
Wat ben ik blij dat ik me aangemeld had bij de Stichting Trix Express, wederom heeft de redactie een geslaagd magazine samengesteld met leuke artikelen.

Een speciale dank aan John Schilperoort heb ik het het nodige geleerd van wormwielen, de Z-waarde, tandwielen, ronsel en moduul.
Ik weet nu ook wat meer van rondriemen. En ik vroeg me al af wat het kwarteren van loc wielen was, ook weer wat geleerd.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik de andere auteurs minder waardeer, het magazine wordt met veel plezier van A tot Z gelezen

GND

Active member
En ja hoor, nummer 4 van 2021 lag weer op de spreekwoordelijke deurmat.
Knap hoeveel interessante informatie er weer in staat.
Het bijgevoegde toegangsbewijs voor de clubdag van 21 november 2021 hangt al aan het prikbord, zodat ik het niet zoek kan raken.
Veel leesplezier toegewenst.

Laatst bewerkt:

TEV

Member
Inmiddels ook hier gearriveerd, leuk leesvoer voor het weekend. Bijbehorend toegangsbiljet voor de clubdag is reeds veiliggesteld.
Zouden we binnenkort dan toch weer eens in De Bilt over onze hobby kunnen praten ? :eek:

• Leuk
Waarderingen: GND
Bovenaan