Trix Express Clubdag 21 november 2021

Helaas zijn wij als forumleden voor elkaar niet herkenbaar...
Idee, een tafel als meetingpoint, dragen van badges???
Misschien iets voor de forumleiding om het forum te promoten.

Mvg Hans

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Ik had voor de clubdag van 11 april 2020 al een tafel gereserveerd om het forum te promoten.
Met een klein baantje met daarop een laptop waarop het forum te zien zou zijn, en het uitdelen van promotie flyers.
Iedereen die zich op de clubdag aan de forumtafel ter plekke als nieuw forumlid zou registreren, zou dan een klein presentje krijgen.

Helaas werd die clubdag (en de twee daarop volgende clubdagen) om begrijpelijke redenen vanwege Corona geannuleerd.

Maar de clubdag van 21 november 2021 biedt natuurlijk weer volop kansen om wat nieuwe leden erbij te krijgen.
En de forumtafel kan natuurlijk prima als meetingpoint gebruikt worden.
Of we kunnen het restaurant van het zalencentrum gebruiken, om daar op een vooraf bepaald tijdstip met elkaar af te spreken.

GND

Member
Voor de liefhebbers en als Marco het goed vind, want ik heb het plaatje van het forum 'geleend', heb ik een Word documentje gemaakt waarin ik een forum badge van ongeveer 10 bij 7 cm heb gemaakt. Het document is verdeeld 2 kolommen en 4 rijen. Om te voorkomen dat met printen deze tabellijnen mee afgedrukt worden, heb ik in het document de tabellijnen 'onzichtbaar' gemaakt. (Mocht je de tabel tijdelijk willen zien, even alles selecteren , in windows CTRL A, en daarna weer ergens op een lege plaats met de muis klikken.
)
Gebruiksaanwijzing :
  1. Pak het zipbestand uit.
  2. Open het word document uit het uitgepakte zipbestand.
  3. Ik heb twee badges gemaakt, 1 als template en 1 als voorbeeld.
  4. Pas de template aan met je eigen forum naam en indien gewenst je echte naam.
  5. Je kunt mijn badge verwijderen, zodat je alleen je eigen badge overhebt. (Scheelt weer inkt...)
  6. Niet vergeten op te slaan.
  7. Print het uit op een A4, als je het hebt op wat dikker papier.
  8. Pak de schaar en knip je badge uit.
  9. Wees creatief en veel succes
Disclaimer : dit bestand is een als het is, zonder enige vorm van support, garantie en aansprakelijkheid.

Voorbeeld:
2021-06-09 (4).png

Bijlagen

• Trix Express Forum.zip
    289,8 KB · Weergaven: 2
Hoi Willem,

Ziet er professioneel uit, mooi gedaan!
Heb het meteen bewerkt en opgeslagen.
Printen, opplakken op een kartonnetje, uitknippen, dubbelzijdig tape er achter en klaar!
Bedankt!

Mvg Hans

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Een leuk en goed initiatief, maar toch ik zeg nog niet meteen volmondig ja.

Op de clubdag zijn 'we' te gast bij de Stichting, als er dan 10-15 (?) man rondlopen met een badge van het forum komt dat misschien wat ongepast en intimiderend over. Vroeger op het werk droeg ik badge ook nooit (ik ben meer een introvert persoon en ik hoef nooit zo nodig op de voorgrond te staan enzo).

Maar misschien is het toch wel een goed idee.

De leden van het marklin-users.net forum (een internationaal forum met duizenden leden over heel de wereld) dragen ook naambordjes als ze naar een event gaan en daar werkt dat goed.

@allen,

Op reünies, beurzen, bedrijfsmeetings en/of events worden ook badges gedragen voor de herkenbaarheid. Zelfs op de laatste live clubdag in 2019 waren er personen aanwezig in groene, gele en rode Trix Express kleding. Sommige verkopers droegen een badge om aanspreekbaar te zijn bij hun tafel. Het idee om badges te dragen is m.i. zeker iets voor het bestuur van de stichting om op de clubdagen, mede door het aantal bezoekers, voor iedereen herken- en aanspreekbaar te zijn. Zo ook voor de leden van het forum, die daar vrijblijvend behoefte aan hebben, om dit te doen.

Mvg Hans

Laatst bewerkt:
Bovenaan