Veilingen

Michel

New member

Wat is een goede prijs voor Trix Express?

Bij de prijs komt nog 22 procent voor het veilinghuis, natuurlijk nog de verzendkosten erbij.

Over kavel 22312 verbaas ik mij wel. Een E-63 met 8 wagons voor 35 euro.
Dan wordt dat niet verkocht, terwijl er in Duitsland toch 80 miljoen mensen wonen.

GND

Member
Hallo Michel,

Ik ken deze site niet.
Je zou kunnen vergelijken op prijs door op marktplaats.nl of catawiki.nl of ebay.nl te kijken naar vergelijkbare kavels.

Je moet inderdaad de verzend- en veilingkosten ook nog betalen en dat is soms best veel.

Zelf wil ik graag ook foto's van de onderkant van de lok zien, met name de slepers.

Verder is het maar net wat de bieder er voor wil geven. Soms is het bizar hoe hoog biedingen kunnen oplopen en de andere keer gaat iets voor een prikkie weg.

En dan komt het pakket eindelijk thuis, de ene keer alles perfect en de andere keer is er wat afgebroken. Dat is ook 1 van de risico's.
Dan is er ook het transportrisico. Er zijn 2 verschillende kavels vanuit Duitsland op 4 december naar me opgestuurd, de eerste was er binnen een week, de tweede is ergens bij tante Post. Het tijdig arriveren van een kavel is dus ook een risico. Er loopt al een onderzoek bij Deutsche Post, want 4 weken onderweg is niet standaard.

Cheers ,
GND
(a.k.a. Willem)

Bovenaan