Laatste bijdragen

• GND
    GND waardeerde hengelo123's bericht in het onderwerp Baan Gerard Piek met Leuk Leuk.
    Ik hoop dat er wat uit komt
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Baan Gerard Piek met Leuk Leuk.
    Ik heb jouw vraag viavia aan een engelse treinenfan doorgestuurd.
  • GND
    GND waardeerde GeorgDenT's bericht in het onderwerp Baan Gerard Piek met Leuk Leuk.
    Ziet er zeer goed uit 👍🏻
  • GND
    GND waardeerde Trixfan's bericht in het onderwerp Baan Gerard Piek met Leuk Leuk.
    Dit is zeker een mooie ruimte, maar een treinenkamer blijft altijd te klein. Ook als je de evenementenhal opkoopt is ie nog te...
  • H
    hengelo123 reageerde op het onderwerp Baan Gerard Piek.
    Ik hoop dat er wat uit komt
  • H
    hengelo123 waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Baan Gerard Piek met Leuk Leuk.
  • K
    Kadoelen waardeerde hengelo123's bericht in het onderwerp Baan Gerard Piek met Leuk Leuk.
    Zo mooi om dit van mijn opa (helaas overleden) te zien ik ben nog zoekende naar deze uitgave van het magazine
  • K
    Kadoelen reageerde op het onderwerp Baan Gerard Piek.
  • H
    hengelo123 reageerde op het onderwerp Baan Gerard Piek.
    Zo mooi om dit van mijn opa (helaas overleden) te zien ik ben nog zoekende naar deze uitgave van het magazine
  • GND
    GND waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Siku met Leuk Leuk.
    Ben het met je eens. Vaak zijn die super schaalbanen voor mij nogal steriel en saai. En vaak zie je, dat alles op schaal is, maar indien...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Siku met Leuk Leuk.
    @ te35-37, dat klopt. En ik denk dat hier over Faller AMS e.d. al veel geschreven is. Bovendien werden schaalgrootte's vroeger minder...
  • GND
    GND waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Siku met Leuk Leuk.
    Dat gemotoriseerde ,HO'-autotjes in de jaren 60 nog niet op schaal gemaakt konden worden, was het gevolg van dat de magneten voor de...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    3D printen, deel 2 Zoals eerder opgemerkt ben ik ook met een wagon bezig. Beter gezegd, een graanwagen. Daarvan heb ik nu twee...
  • K
    Kadoelen waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Siku met Leuk Leuk.
    Ben het met je eens. Vaak zijn die super schaalbanen voor mij nogal steriel en saai. En vaak zie je, dat alles op schaal is, maar indien...
  • T
    te35-37 reageerde op het onderwerp Siku.
Bovenaan