Laatste bijdragen

• Webmaster
    Webmaster waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp 2-rail Trix Twin ? met Leuk Leuk.
    Maar weet je ook, door wie de set bij Dawn gemaakt is? De doos lijkt Trix, maar als ik mij goed herinner, kun je die tegenwoordig ook...
  • Webmaster
    Webmaster reageerde op het onderwerp 2-rail Trix Twin ?.
    Op FAM is (heel erg) veel over de WESA Liliput-Bahn te vinden. Ik vind de rails in de Trix doos in het filmpje helemaal niet op WESA...
  • GND
    GND waardeerde Webmaster's bericht in het onderwerp Faller B-905 Hochhaus (ongebouwd). met Leuk Leuk.
    Ik heb veel te veel ongebouwde bouwdoosjes uit de 60s en 70s, vele honderden waarvan ik de meeste minimaal 3 dubbel heb, sommige 10...
  • GND
    GND waardeerde Webmaster's bericht in het onderwerp Faller B-4914 (ongebouwd) met Leuk Leuk.
    Ik heb veel te veel ongebouwde bouwdoosjes uit de 60s en 70s, vele honderden waarvan ik de meeste minimaal 3 dubbel heb, sommige 10...
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp 2-rail Trix Twin ? met Leuk Leuk.
    Er is inderdaad bijzonder weinig over Wesa te vinden op internet. In de Wikipedia over spoorbreedtes komt het ook niet voor.
  • GND
    GND waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp 2-rail Trix Twin ? met Leuk Leuk.
    Dit is Wesa materiaal in een TTR doos gestopt. En volgens mij een replica doos, want het wit en geel van de doosinhoud beschrijving is...
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp 2-rail Trix Twin ? met Leuk Leuk.
    Maar weet je ook, door wie de set bij Dawn gemaakt is? De doos lijkt Trix, maar als ik mij goed herinner, kun je die tegenwoordig ook...
  • Webmaster
    Webmaster heeft het onderwerp Faller B-4914 (ongebouwd) geplaatst in Ik verkoop ....
  • Webmaster
    Webmaster heeft het onderwerp Faller B-905 Hochhaus (ongebouwd). geplaatst in Ik verkoop ....
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp 2-rail Trix Twin ?.
    Er is inderdaad bijzonder weinig over Wesa te vinden op internet. In de Wikipedia over spoorbreedtes komt het ook niet voor.
  • D
    Drummen waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp 2-rail Trix Twin ? met Leuk Leuk.
    Dit is Wesa materiaal in een TTR doos gestopt. En volgens mij een replica doos, want het wit en geel van de doosinhoud beschrijving is...
  • T
    te35-37 reageerde op het onderwerp 2-rail Trix Twin ?.
  • K
    Kadoelen waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp 2-rail Trix Twin ? met Leuk Leuk.
  • K
    Kadoelen waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp 2-rail Trix Twin ? met Leuk Leuk.
    Wat in het filmpje te zien is, is later spul. De 4-assige wagens waren eerst van hout en niet van kunststof. Kibri heetf er ook wat...
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp 2-rail Trix Twin ?.
Bovenaan