Zoek alleen in titels
Door:
Menu
Home
Forums
Nieuwe berichten
Zoek forums
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
Leden
Huidige bezoekers
Nieuwe profiel berichten
Zoek profiel berichten
Aanmelden
Registreren
Wat is er nieuw
Zoeken
Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
Menu
Aanmelden
Registreren
Home
Wat is er nieuw
JavaScript is uitgeschakeld. Schakel JavaScript in jouw browser in voordat je doorgaat voor een betere ervaring.
Laatste bijdragen
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
Webmaster
waardeerde
Drummen's bericht
in het onderwerp
2-rail Trix Twin ?
met
Leuk
.
Maar weet je ook, door wie de set bij Dawn gemaakt is? De doos lijkt Trix, maar als ik mij goed herinner, kun je die tegenwoordig ook...
22 sep 2025
Webmaster
reageerde op het onderwerp
2-rail Trix Twin ?
.
Op FAM is (heel erg) veel over de WESA Liliput-Bahn te vinden. Ik vind de rails in de Trix doos in het filmpje helemaal niet op WESA...
22 sep 2025
GND
waardeerde
Webmaster's bericht
in het onderwerp
Faller B-905 Hochhaus (ongebouwd).
met
Leuk
.
Ik heb veel te veel ongebouwde bouwdoosjes uit de 60s en 70s, vele honderden waarvan ik de meeste minimaal 3 dubbel heb, sommige 10...
22 sep 2025
GND
waardeerde
Webmaster's bericht
in het onderwerp
Faller B-4914 (ongebouwd)
met
Leuk
.
Ik heb veel te veel ongebouwde bouwdoosjes uit de 60s en 70s, vele honderden waarvan ik de meeste minimaal 3 dubbel heb, sommige 10...
22 sep 2025
GND
waardeerde
Drummen's bericht
in het onderwerp
2-rail Trix Twin ?
met
Leuk
.
Er is inderdaad bijzonder weinig over Wesa te vinden op internet. In de Wikipedia over spoorbreedtes komt het ook niet voor.
22 sep 2025
GND
waardeerde
te35-37's bericht
in het onderwerp
2-rail Trix Twin ?
met
Leuk
.
Dit is Wesa materiaal in een TTR doos gestopt. En volgens mij een replica doos, want het wit en geel van de doosinhoud beschrijving is...
22 sep 2025
GND
waardeerde
Drummen's bericht
in het onderwerp
2-rail Trix Twin ?
met
Leuk
.
Maar weet je ook, door wie de set bij Dawn gemaakt is? De doos lijkt Trix, maar als ik mij goed herinner, kun je die tegenwoordig ook...
22 sep 2025
Webmaster
heeft het onderwerp
Faller B-4914 (ongebouwd)
geplaatst in
Ik verkoop ...
.
22 sep 2025
Webmaster
heeft het onderwerp
Faller B-905 Hochhaus (ongebouwd).
geplaatst in
Ik verkoop ...
.
22 sep 2025
D
Drummen
2-rail Trix Twin ?
.
Er is inderdaad bijzonder weinig over Wesa te vinden op internet. In de Wikipedia over spoorbreedtes komt het ook niet voor.
22 sep 2025
D
Drummen
waardeerde
te35-37's bericht
in het onderwerp
2-rail Trix Twin ?
met
Leuk
.
Dit is Wesa materiaal in een TTR doos gestopt. En volgens mij een replica doos, want het wit en geel van de doosinhoud beschrijving is...
22 sep 2025
T
te35-37
2-rail Trix Twin ?
.
22 sep 2025
K
Kadoelen
waardeerde
Drummen's bericht
in het onderwerp
2-rail Trix Twin ?
met
Leuk
.
22 sep 2025
K
Kadoelen
waardeerde
te35-37's bericht
in het onderwerp
2-rail Trix Twin ?
met
Leuk
.
Wat in het filmpje te zien is, is later spul. De 4-assige wagens waren eerst van hout en niet van kunststof. Kibri heetf er ook wat...
22 sep 2025
D
Drummen
2-rail Trix Twin ?
.
20 sep 2025
Home
Wat is er nieuw
Bovenaan