Laatste bijdragen

• K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    De batterij locomotief kan ik nu niet laten zien, het arme ding ligt volledig ingeklemd ondersteboven met een nieuwe schoorsteen. Omdat...
  • K
    Kadoelen reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    Ik heb in de tussentijd ook nagedacht over de layout van t station. Ik ga een alternatief proberen met een diagonaal station, 12 of 18...
  • K
    Kadoelen reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    De test in Rocrail van twee treinen op 1 sppor in een station is gelukt. Werkt voor korte, lange en erg lange treinen. Vanuit twee...
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    De batterij locomotief kan ik nu niet laten zien, het arme ding ligt volledig ingeklemd ondersteboven met een nieuwe schoorsteen. Omdat...
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Nou, dat was me ook een avontuur met de V200 op eBay. Net na de jaarwisseling ben ik mijn account aan het bijwerken op eBay. Zo wordt...
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
  • H
    Hans Kop waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Trix Express rails ??? met Leuk Leuk.
    Deze HO rails kwam in 1952 op de markt en was een verkleining van de Fleischmann spoor 0 sporen die in maart 1949 op de Messe in...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
  • GND
    GND waardeerde Webmaster's bericht in het onderwerp Trix Express batterij locomotief met Leuk Leuk.
    Ik heb dozen vol met deze 602 / 6602 tenderlokjes en heb er minstens 40 in verschillende modellen, verhoogde dakopbouw, lage...
  • GND
    GND waardeerde Webmaster's bericht in het onderwerp Trix Express rails ??? met Leuk Leuk.
    Wat de topicstarter heeft zijn toch gewoon de kartonnen rails van Fleischmann, de zogenaamde serie 1600 "standartgleise". Deze waren...
  • GND
    GND waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Trix Express rails ??? met Leuk Leuk.
    Deze HO rails kwam in 1952 op de markt en was een verkleining van de Fleischmann spoor 0 sporen die in maart 1949 op de Messe in...
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Trix Express rails ??? met Leuk Leuk.
    Ik heb nog een doos met deze Fleischman rails, zelfs nog wat wissels in originele verpakking. Even zoeken, waar dit gebleven is. Dan...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Trix Express rails ??? met Leuk Leuk.
    Ik heb nog een doos met deze Fleischman rails, zelfs nog wat wissels in originele verpakking. Even zoeken, waar dit gebleven is. Dan...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Trix Express rails ??? met Leuk Leuk.
  • K
    Kadoelen waardeerde Webmaster's bericht in het onderwerp Trix Express batterij locomotief met Leuk Leuk.
    Ik heb dozen vol met deze 602 / 6602 tenderlokjes en heb er minstens 40 in verschillende modellen, verhoogde dakopbouw, lage...
Bovenaan