Laatste bijdragen

• GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    De rijwegen zijn geprogrammeerd. Wissels zijn allemaal aangesloten. Moest er wel 3 repareren of vervangen. De impulscontacten zijn...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Op clubdagen heb ik ook vaak met een ovaal met rijlengte van 10 meter gereden met 1 voedingspunt. Zelfs 1 keer een grote cirkel met...
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Voor 1 voedingspunt loopt het heel goed. Weinig verlies van spanning.
  • GND
    Even een kort voortgangsbericht: Ik ben aan t proefrijden met 3 (lange) treinen. Ze stoppen, na wat fijnregelen in decoders, mooi in t...
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoera, het is zover! Ik heb nu 8 (acht) treinen op de baan, waarvan er maximaal 3 tegelijk kunnen rijden. Ik heb een kruiswissel die...
  • H
    Hans Kop waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoera, het is zover! Ik heb nu 8 (acht) treinen op de baan, waarvan er maximaal 3 tegelijk kunnen rijden. Ik heb een kruiswissel die...
  • K
    Kadoelen reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    De rijwegen zijn geprogrammeerd. Wissels zijn allemaal aangesloten. Moest er wel 3 repareren of vervangen. De impulscontacten zijn...
  • H
    Hans Kop waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
  • K
    Kadoelen reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Landschaftspark Duisburg Nord met Leuk Leuk.
    Mijn busreizen brengen mij vaak op interessante plekken in de wereld. Zo bezocht ik met een schoolklas Landschaftspark Duisburg Nord...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Landschaftspark Duisburg Nord met Leuk Leuk.
    Mijn busreizen brengen mij vaak op interessante plekken in de wereld. Zo bezocht ik met een schoolklas Landschaftspark Duisburg Nord...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    "Never a dull moment"
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Ik verdeel mijn tijd tussen - rijden en storingen verhelpen. Foutjes in programmering, Fijnregelen loks en programmering...
Bovenaan