Laatste bijdragen

• K
    Kadoelen waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Dit vond ik over de Fleischman trafo: Krachtige 6755 Fleischmann MSF-transformator! Het model heeft een aansluiting voor de...
  • K
    Kadoelen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Ja, dit probleem had ik ook... De trafo is middels een thermoschakeling beveiligd tegen kortsluiting en overbelasting. Deze werkt niet...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Ja, dit probleem had ik ook... De trafo is middels een thermoschakeling beveiligd tegen kortsluiting en overbelasting. Deze werkt niet...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Dit vond ik over de Fleischman trafo: Krachtige 6755 Fleischmann MSF-transformator! Het model heeft een aansluiting voor de...
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
  • GND
    GND waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Voor de tweede keer problemen met een Trix T30A transformator. De eerste 5 minuten rijden gaat goed, maar daarna gaat de rijstroom met...
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Voor de tweede keer problemen met een Trix T30A transformator. De eerste 5 minuten rijden gaat goed, maar daarna gaat de rijstroom met...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    En nou pas herinner ik me dat ik bij mijn Minitrix baan een ompoolschakelaar heb van Fleischmann....
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    De truc is als volgt: — Men neme een powerbank van 10000 mAh. — Zoek in je rommelbak een oude USB kabel op. Knip daarvan de apparaat...
  • GND
    GND waardeerde Webmaster's bericht in het onderwerp Pola B-600 station Rheden met Leuk Leuk.
    Ja, ik heb zeker interesse om de tijdschriftjes over te nemen. Vooral in het magazine "De spoorbaan thuis" van augustus 1961, omdat...
  • GND
    GND waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Pola B-600 station Rheden met Leuk Leuk.
    Hallo Marco, heb er een dubbel, interesse om over te nemen? in uitstekende staat. Andy wie gut ist deinen Niederländisch? mfg
Bovenaan