29 feb 2020 #1 C Cees Olgna Moderator Forumleiding Op het voorblad van de TTRCA Gazette 178 van maart van 2020 staat een mooie foto van de uitgebreide baan van Gerard Piek.
Op het voorblad van de TTRCA Gazette 178 van maart van 2020 staat een mooie foto van de uitgebreide baan van Gerard Piek.
29 feb 2020 #2 Webmaster Administrator Forumleiding WOW, erg mooi ! En zo groot. Zo'n treinkamer zou ik ook wel willen hebben met al die vitrines aan de muur.
WOW, erg mooi ! En zo groot. Zo'n treinkamer zou ik ook wel willen hebben met al die vitrines aan de muur.
24 jun 2020 #3 GND Well-known member Inderdaad, zo'n ruime kamer zou ik ook graag hebben. Helaas is de ruimte bij mij veel kleiner....
24 jun 2020 #5 GND Well-known member Ik ben pas 2 jaar terug verhuisd om dichter bij mijn werk te wonen....... GND
15 okt 2020 #6 Trixfan New member Dit is zeker een mooie ruimte, maar een treinenkamer blijft altijd te klein. Ook als je de evenementenhal opkoopt is ie nog te klein.... Mooie baan! Groeten
Dit is zeker een mooie ruimte, maar een treinenkamer blijft altijd te klein. Ook als je de evenementenhal opkoopt is ie nog te klein.... Mooie baan! Groeten
15 apr 2023 #8 Gleis 3601 Moderator Forumleiding Trixfan zei: Das ist sicherlich ein schöner Raum, aber ein Zugraum ist immer zu klein. Auch wenn man die Eventhalle kauft, ist sie noch zu klein.... Gut gemacht! Grüße [/ZITIEREN] Das stimmt ... Klik om te vergroten...
Trixfan zei: Das ist sicherlich ein schöner Raum, aber ein Zugraum ist immer zu klein. Auch wenn man die Eventhalle kauft, ist sie noch zu klein.... Gut gemacht! Grüße [/ZITIEREN] Das stimmt ... Klik om te vergroten...