25 dec 2023 #1 R Roger B. Member ik zie groene en gele (wissel) schakelaars.... wat is het verschil??
26 dec 2023 #2 Hans Shunter Active member Hoi Roger, TE Raadgever!!! pag. 20 Prettige dag... Mvg Hans
26 dec 2023 #3 R Roger B. Member vergeet dat boekje te vaak... gewoon maar eens doorlezen en niet pas vergeten als ik een vraag heb duidelijk, moment of duur schakelaar
vergeet dat boekje te vaak... gewoon maar eens doorlezen en niet pas vergeten als ik een vraag heb duidelijk, moment of duur schakelaar
27 dec 2023 #4 GND Well-known member Voor hen die se Ratgeber niet hebben: Groen = moment contact, voor wissels, armseinen, relais en ontkoppelrails. Geel = duurcontact, voor lichtseinen. Cheers, Willem
Voor hen die se Ratgeber niet hebben: Groen = moment contact, voor wissels, armseinen, relais en ontkoppelrails. Geel = duurcontact, voor lichtseinen. Cheers, Willem
27 dec 2023 #6 Hans Shunter Active member Hoi John, Voor het vertraagd afschakelen van verlichting en gescheiden rails. (Bron, TE catalogus 1969 pag. 40). Mvg Hans
Hoi John, Voor het vertraagd afschakelen van verlichting en gescheiden rails. (Bron, TE catalogus 1969 pag. 40). Mvg Hans