Mijn modelbaan

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Hallo Georg,
Leuke baan en interessante oplossing.
Ik heb ook weinig ruimte en overweeg misschien ook weer een opklapbaan.

Ik heb jaren geleden ook een opklapbaan gehad die ik maar zelden hoefde op te klappen, maar dan moest ik eerst wel alle scenery eraf halen.

Laat jij alle huizen en boompjes op de baan als je hem opklapt ? En zo ja, gaat dat goed ?

Marco

Hans Shunter

Active member
Hallo Georg,

Welkom op dit forum.
Al ben je klein behuist, hier is over nagedacht, dan ben je een echte modelspoor liefhebber!!! 🚂(y)

mvg Hans

GeorgDenT

New member
Hallo Georg,
Leuke baan en interessante oplossing.
Ik heb ook weinig ruimte en overweeg misschien ook weer een opklapbaan.

Ik heb jaren geleden ook een opklapbaan gehad die ik maar zelden hoefde op te klappen, maar dan moest ik eerst wel alle scenery eraf halen.

Laat jij alle huizen en boompjes op de baan als je hem opklapt ? En zo ja, gaat dat goed ?

Marco
Hallo Marco,

Alle huisjes e.d. heb ik bevestigd. Alleen het rollend materiaal haal ik er vanaf, zodra ik de baan omhoog klap 😉

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Hoi Georg,
Mijn opklapbaan was 270 x 110, en was de grootste baan die ik ooit gehad heb., ik heb er nog honderden foto's van.
Misschien was het wel de leukste baan die ik ooit had omdat alle 3 mijn kinderen met deze baan gespeeld hebben, zelfs mijn dochter.
Ook alle jongens in de straat kwamen met mijn zonen treinen rijden bij ons thuis, de meeste daarvan hadden nog nooit ooit modelspoortreinen gezien.

Toen ik jong was in de 70's was dat wel anders, toen hadden 3/4 van mijn vriendjes en klasgenoten een treintafel thuis.
Jammer dat dat tegenwoordig anders is. Op clubdagen en beurzen zoals Houten die je eigenlijk vooral 55+ mannen en geen jeugd.

Marco

Bovenaan