20 mei 2020 #1 T Theo New member Heeft er nog iemand belangstelling voor Trix Express magazine van 2013 t/m 2018 Ik moet opruimen
18 jun 2020 #2 GND Well-known member Hallo Theo, Heb je nog steeds hulp nodig met het opruimen ? Cheers, GND (a.k.a. Willem)
18 jun 2020 #3 T Theo New member Ja .hahaha ben m'n hele leven al aan het puin ruimen.... hahaha Niemand had zich nog gemeld, en ik heb ze nog niet weggegooid
Ja .hahaha ben m'n hele leven al aan het puin ruimen.... hahaha Niemand had zich nog gemeld, en ik heb ze nog niet weggegooid
18 jun 2020 #4 T Theo New member Ik weet niet waar je woont anders mag je ze halen, ik woon in Hilversum
18 jun 2020 #5 GND Well-known member Hallo Theo , ik moet morgenochtend een klus doen in Amsterdam en daarna nog even in Amstelveen. Ik zou dus aan het begin van de middag via Hilversum naar het zuiden kunnen rijden.
Hallo Theo , ik moet morgenochtend een klus doen in Amsterdam en daarna nog even in Amstelveen. Ik zou dus aan het begin van de middag via Hilversum naar het zuiden kunnen rijden.
20 jun 2020 #7 GND Well-known member Hallo Theo, Nogmaals hartelijk dank voor de mooie bladen. Er staat een schat aan informatie in. Groetjes GND (a.k.a. Willem)
Hallo Theo, Nogmaals hartelijk dank voor de mooie bladen. Er staat een schat aan informatie in. Groetjes GND (a.k.a. Willem)