verkocht diverse Trix Express locs en 1goederenwagen te koop

te35-37

Well-known member
Hierbij een foto van wat ik voor meestal een ,appel en ei' te koop heb, daar ik mij begrens tot vooroorlogs.
Wie vetaling wil, dtt lees ik dan:
KONVOLUT Loks und 1 Gueterwagon von Trix Express bespielt/Ersatzteile.
- 2 Batterieloks: 1 Lok sehr gut, lauft gut €6,
1 Lok bespielt motor lauft, aber übertragung zum Fahrwerk sollte geschmiert werden; 1 Zylinder abgebrochen, Kamin gebrochen, Rückseite gebrochen, also nur Ersatzteil €3
- 2211 Br 80 metall: Mittelschleifer fehlt, Lok lauft, lackschäden, Gehäuse Befestigungsschraube fehlt, StirnLampe fehlt €10
- 2210 2x Br 80 Kunststoff; beide sehr guten Zustand, Stirnlampen brennen, laufen gut, wenig benutzt. Die eine Treibstang ist wieder fest geschraubt, also Lok komplett. a € 8,5
- 4 2-A Tender: 1x der 20-52 mit Rostansatz, 3x der nr 2202 Br 24 a €3
- Tendergehäuse br? und Tender Fahrwerk br18? € 5
- 2203 Br 64: Motorisch in Ordnung: Lok lauft, Gehäuse komplett, aber Lackschäden, Gehäuse und Hinterläufer Befestigungsschrauben fehlen €15
- 2261 Br V36 Lok Schraube zur befestigung fehlt, €18
- 2261 Br V36 Fahrwerk : Rotor/Anker ist in Ordung, Pertinaksplatte für die Kohle fehlt, 2 Kohle sind dabei. €10
- 2261 Br V36 nur Fahrwerk ohne Mittelschleifer €8
- 1 Güterwagen >48 €4
fullsizeoutput_708e.jpegfullsizeoutput_708f.jpegfullsizeoutput_7090.jpegfullsizeoutput_7091.jpegP1090657.JPGP1090658.JPGP1090659.JPGfullsizeoutput_7092.jpegP1090661.JPG

te35-37

Well-known member
Hallo
Dank voor uw aanbod.
Ben nu met vakantie in Italië. Ben de 28 ste okt terug. Dan kan ik zien wat er nog is, uit mijn hoofd weet ik het niet. Waarschijnlijk heel veel.
Tot dan.

te35-37

Well-known member
Goedemiddag,
Morgen wordt onze garagevloer opengebroken voor een reparatie, dus nu eerst die leeghalen. Maar heb van de week tijd om het na te gaan wat er nog is, maar denk het meeste nog.
Zal u berichten wanneer ik het overzicht heb.
mvg,

dto

New member
hallo te35-37, was een paar dagen weg vandaar late reactie. eventjes dacht ik dat de de treintjes onder die vloer waren opgeborgen maar dat is (hopelijk) niet zo .... lees wel mettertijd! mvg, dto

te35-37

Well-known member
Hallo de garagevloer is weer dicht en ben nog bezig met stof weghalen en opruimen, maar de komende dagen heb ik tijd om de partij op te zoeken en na te kijken.
Zal mij melden.
mvg

dto

New member
hallo te35-37, ok, gelukt dus. doe maar rustig aan, komt vast wel op een of andere manier .... mvg, dto

te35-37

Well-known member
Heb het gevonden, alles is er nog.
De goederenwagen staat niet op de foto, maar is de lederer bräu.
Bij elkaar 99€.
Opsturen of komt u naar de Trixdag op zo 17 nov in De Bilt?
mvg edh

Laatst bewerkt:

dto

New member
hallo te35-37, dank voor het bericht. het handigst lijkt mij om op de zogenaamde trix dag zaken te doen. u komt daar ook zo begrijp ik? mvg, dto

te35-37

Well-known member
Ja ik sta daar: kunt bij de ingang naar mij vragen.
Sta met een tafel op de hoek aan het middenpad van de 2e rij met trix 1935-37 baantje.
Tot dan.
mvg

dto

New member
hallo te35-37, komt vast allemaal goed. wij, nu ids dijkstra (voorheen geert de haan) en ik (ondergetekend) staan ook immer op de tec dag, ieder met een bescheiden standje/tafel, tegenover de kinderbaan en naast peter van sassen. u bent degen die ook weer in het laatste tem nummer stond met de kerkklokken faller/wiad, correct? zelf vind ik reparaties meestal leuk voor zover het geen ombouw betreft.
mvg,
harke zeemans (519)

te35-37

Well-known member
Goedemorgen, ja dat ben ik. Heb al vele malen meegemaakt, dat mensen zeggen iets op te komen halen om te kopen en dan niets meer van zich laten horen.
Ik sta dus rug aan rug met Jan Willem. Vorig jaar was ik op de knutseldag met een tafel met die oude spullen van 35-36.
Tot dan

dto

New member
hallo te35-37, jan willem is een aardige kerel die alles ieder jaar maar weer regelt ......! wij kennen elkaar nog niet waarschijnlijk, mogelijk van gezicht. wil graag bekijken voordat we zaken doen want daar zijn, helaas, ook bepaalde ervaringen mee zal ik maar schrijven. net als u met dat zogenaamde ophalen.
met vriendelijke groet,
harke

te35-37

Well-known member
Goedemrgen,
Heb uw e-adres op de ledenlijst gevonden. Zal een foto van mijzelf en de fpto's van de spullen sturen, dan kunt u zich vast voorbereiden.
mvg

Bovenaan