Zaterdag 30 maart 2024: Trix Express clubdag

Kadoelen

Well-known member
Ik ben van plan om weer eens met erg lange treinen te rijden (zoals meer dan 15 rijtuigen achter de BR01, en ook een sleep tankwagens achter de BR42 of E94).
Dit digitaal.
En ik neem mn ESU lokprogrammer mee.
Nu nog doorgeven aan Jan Willem...
 

Hans Shunter

Active member
Hallo samen,

John, als ik je goed begrijp ga je op de clubdag zelf rijden? Dat wil ik zien... Komt er ook nog een delegatie van het Forum? Ik ga 24 Feb. voor het eerst naar modelspoor Plus in Expo Houten. Ben benieuwd...
Ik zie jullie,
Mvg Hans
 

te35-37

Well-known member
Wel onhandig, dat in het laatste nummer van ons clubblad ,Clubdag De Bilt' staat, dat het op zondag 31 maart is=PASEN! ipv zaterdag 30 maart.
 

GND

Well-known member
Ik had wel ergens een rectificatie gezien. Of het nu per e-mail was op op de site van Ronald, dat weet ik niet meer, maar in ieder geval: het is op ZATERDAG !
 

GND

Well-known member
Het kan overigens iedereen overkomen. Een typefout is zo gemaakt. We zijn tenslotte mensen.
Ik hoop jullie weer te zien op zaterdag 30 maart 2024!

Met vriendelijke groet,
Willem (a.k.a. GND)

P.S. voor hen die niet weten wat a.k.a. betekent, het is 'also known as'. Of in het Nederlands, ook bekend als.
 

te35-37

Well-known member
Er is een naleesredactie van 2 personen, allebei mensen dus..

Marco kom je ook? Indien ja, dan zal ik aan Jan Willem om een bij mij aansluitende tafel vragen, daar kun jij dan zitten.
 

Kadoelen

Well-known member
Hallo samen,

John, als ik je goed begrijp ga je op de clubdag zelf rijden? Dat wil ik zien... Komt er ook nog een delegatie van het Forum? Ik ga 24 Feb. voor het eerst naar modelspoor Plus in Expo Houten. Ben benieuwd...
Ik zie jullie,
Mvg Hans
Hoe was modelspoor Plus in Houten?
Groetjes John
 
  • Leuk
Waarderingen: GND

GND

Well-known member
We kwamen Hans nog tegen in Houten. Helaas werd onze dochter niet lekker, dus vroeg naar huis. Ze heeft een flinke griep gehad en we hopen deze week naar Ontrax in Het Spoorwegmuseum te gaan met het hele gezin.
Het was heel druk, eigenlijk te druk voor mijn gevoel. Ik heb wel mooie banen gezien.
Bij Ontrax hopen we weer mooie banen te zien.
 

Hans Shunter

Active member
Hoi,
Toevallig dat we elkaar in die drukte tegen het lijf zouden lopen in Houten, zoals Willem al zei. Ik vond de grootte van de beurs indrukwekkend. Vooral veel gezien en niet veel gekocht. Een zestal metalen TE wielstellen (te weinig) aan een zijde geïsoleerd. Was ook op zoek naar aandrijfriemen voor de br217, maar die bleken niet te passen, ze zijn te dun. Dus op de clubdag shoppen bij John Schilperoort.
Veel plezier bij Ontrax...

Mvg Hans
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan