Zondag 26 november TRIX EXPRESS CLUBDAG in De Bilt

GND

Well-known member
Hi John,

Ik ben van plan te komen. Ik hoop wel dat ik 26 november niet uit hoef te vliegen voor een spoedklus bij een klant in het buitenland.
Maar laten we er van uit gaan dat alles onder controle is en ik gewoon kom. Waarschijnlijk komt de jongste van ons gezin ook mee.

Met vriendelijke groet,
Willem (a.k.a. GND)
 

Gleis 3601

Moderator
Forumleiding
Hallo meine TRIX EXPRESS Freunde aus den Niederlanden ... Gerne wäre ich zum Clubtaag gekommen - erst Recht als Mitglied der Stichting , aber leider wird es dieses Jahr nicht funktionieren . Leider habe ich eine Anreise von ca 400 km einfache Weg - Ich hoffe auf zahlreiche Fotos von der Veranstaltung die sie hier im Forum posten werden ;-)
 

Kadoelen

Well-known member
Zijn jullie al aan het inpakken voor morgen? En zijn de boodschappenlijstjes al klaar?
In ieder geval tot morgen in De Bilt.
John
 
  • Leuk
Waarderingen: GND

te35-37

Well-known member
????
Begreep eerst niet wat Marco bedoelde met ,dat briefje'.
Begrijp nu, dat het gaat om het papiertje over het forum, wat ik op het laatste moment voor de knutseldag gemaakt had en nu nog geen tijd gevonden heb, om dat netjes te maken.
In de voor Pasen clubdag zal het er netjes uitzien.
 
Laatst bewerkt:

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Toen het forum net was opgericht was dat ook het plan.
Ik had al een tafel gereserveerd en op een plank een ovaaltje gemonteerd.
Met flyers en een laptop waarop het forum gedemonstreerd zou worden en waar mensen een presentje zouden krijgen als ze zich terplekke zouden registreren. Maar toen kwam corona en ging het feest niet door.
Daarna is het er niet meer van gekomen, voornamelijk niet door gezondheidsproblemen.
Maar wie weet ja.

Marco
 
Bovenaan