Zoek alleen in titels
Door:
Menu
Home
Forums
Nieuwe berichten
Zoek forums
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
Leden
Huidige bezoekers
Nieuwe profiel berichten
Zoek profiel berichten
Aanmelden
Registreren
Wat is er nieuw
Zoeken
Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
Menu
Aanmelden
Registreren
Home
Wat is er nieuw
JavaScript is uitgeschakeld. Schakel JavaScript in jouw browser in voordat je doorgaat voor een betere ervaring.
Laatste bijdragen
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
Hans Shunter
waardeerde
GND's bericht
in het onderwerp
Trix Express op Youtube
met
Leuk
.
Ik zoek ook op Trix Express en selecteer het filter sorteer op datum met de nieuwste eerst. Ik zie dan gelijk wat nieuw is.
31 jul 2025
Hans Shunter
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Siku
met
Leuk
.
"Wat dacht U hier van?" Siku 1806 Road Train, uitgebreid met een extra trailer. Past wel bij de Amerikaanse modellen van Rivarossi.
31 jul 2025
Hans Shunter
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trixmünden am Main
met
Leuk
.
Kleine binnenhaven Een thema dat je slechts zelden vindt op een model treinbaan is een kleine binnenhaven. Opmerkelijk, want je hebt...
31 jul 2025
K
Kadoelen
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trixmünden am Main
met
Leuk
.
Kleine binnenhaven Een thema dat je slechts zelden vindt op een model treinbaan is een kleine binnenhaven. Opmerkelijk, want je hebt...
31 jul 2025
K
Kadoelen
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Siku
met
Leuk
.
"Wat dacht U hier van?" Siku 1806 Road Train, uitgebreid met een extra trailer. Past wel bij de Amerikaanse modellen van Rivarossi.
31 jul 2025
GND
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Siku
met
Leuk
.
31 jul 2025
GND
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trixmünden am Main
met
Leuk
.
31 jul 2025
D
Drummen
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Siku
met
Leuk
.
31 jul 2025
MarcoTrix
reageerde op het onderwerp
Siku
.
31 jul 2025
D
Drummen
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trixmünden am Main
met
Leuk
.
31 jul 2025
MarcoTrix
reageerde op het onderwerp
Trixmünden am Main
.
30 jul 2025
H
Hans Kop
waardeerde
Drummen's bericht
in het onderwerp
Trix Express op Youtube
met
Leuk
.
https://www.youtube.com/@trixtrixer2402
29 jul 2025
H
Hans Kop
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trix Express op Youtube
met
Leuk
.
Trix Express op Youtube Op Youtube zijn o.a. deze kanalen te vinden van Trix Express liefhebbers: — Arturo Castro (beetje onbehouwen...
29 jul 2025
GND
waardeerde
te35-37's bericht
in het onderwerp
Vervolg van Rivarossi modellen als basis voor de 2 Trix locs: de Fairbanks-Morse diesel voor de VS en Canada.
met
Leuk
.
af en toe verbeter ik de teksten van mijn bijdragen, wanneer ik daar zinnige info voor vind. ook nu weer: de groene dubbelloc nr 4801/2...
26 jul 2025
GND
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Vervolg van Rivarossi modellen als basis voor de 2 Trix locs: de Fairbanks-Morse diesel voor de VS en Canada.
met
Leuk
.
5-assige draaistel locomotieven zijn onder diesel en elektrische locomotieven echt een rariteit. Ik ken eigenlijk maar twee voorbeelden...
26 jul 2025
Home
Wat is er nieuw
Bovenaan