Laatste bijdragen

• D
    Drummen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hallo John, Ik bedoel de linker foto, het station, het rechter groepje... anders gezegd, de binnenbocht, rijrichting tegen de klok in...
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dank je, maar welke wissel bedoel je precies? Ik heb 3 groepjes van twee sporen. Tussen de groepjes heb ik ruimte voor perrons. De twee...
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dit wordt niet het schaduwstation, maar het hoofdstation. Dit is ook een test om te kijken of mijn langste trein in het station past...
  • D
    Drummen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Ziet er goed uit. Ik zou het rechte deel van het rechter wissel van het hoofdstation 30 mm inkorten, zodat de rails, indien...
  • K
    Kadoelen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hallo John, Ik bedoel de linker foto, het station, het rechter groepje... anders gezegd, de binnenbocht, rijrichting tegen de klok in...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
  • K
    Kadoelen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Ziet er goed uit. Ik zou het rechte deel van het rechter wissel van het hoofdstation 30 mm inkorten, zodat de rails, indien...
  • K
    Kadoelen reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    Dank je, maar welke wissel bedoel je precies? Ik heb 3 groepjes van twee sporen. Tussen de groepjes heb ik ruimte voor perrons. De twee...
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp PDF Selectrix-Handboek 2 - NL met Leuk Leuk.
    Ik zoek de PDF file "Selectrix-Handboek 2 - NL". Destijds uitgegeven op CD door Keuterman (was Märklin service center).
  • Hans Shunter
    Hans Shunter reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    • 20260115_094546.jpg
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dit wordt niet het schaduwstation, maar het hoofdstation. Dit is ook een test om te kijken of mijn langste trein in het station past...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dit zijn wat foto's van de linker wisselstraat. Duidelijk eenvoudiger.
  • Hans Shunter
    Ik zit toch wat schetsen te maken voor t hoofdtracé. Ik ben er ook nog niet uit waar t schaduwstation kan komen. Pas daarna is t tijd...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix heeft het onderwerp PDF Selectrix-Handboek 2 - NL geplaatst in Ik zoek ....
    Ik zoek de PDF file "Selectrix-Handboek 2 - NL". Destijds uitgegeven op CD door Keuterman (was Märklin service center).
  • K
    Kadoelen waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Wel een mooie rijlengte. Ik neem aan, dat dit het schaduw station moet worden, omdat je al een aantal zijsporen in aanleg hebt.
Bovenaan