Laatste bijdragen

• GND
    GND reageerde op het onderwerp PDF Selectrix-Handboek 2 - NL.
    Hou Marco, Die heb ik helaad niet in mijn archief. Succes met zoeken.
  • GND
    GND waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hallo, Uit de TE catalogus 1967 de volgende afbeelding Nog even een tip, maak mallen met spoorafstanden, altijd handig... Mvg Hans
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    De middenrails van parallel sporen moet 55 mm uit elkaar blijven wat ook de afstand is tussen R1 en R2. Op de bovenste foto van de...
  • GND
    GND waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hallo John, Ik bedoel de linker foto, het station, het rechter groepje... anders gezegd, de binnenbocht, rijrichting tegen de klok in...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dank je, maar welke wissel bedoel je precies? Ik heb 3 groepjes van twee sporen. Tussen de groepjes heb ik ruimte voor perrons. De twee...
  • GND
    Hoi John, Ziet er goed uit. Ik zou het rechte deel van het rechter wissel van het hoofdstation 30 mm inkorten, zodat de rails, indien...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dit wordt niet het schaduwstation, maar het hoofdstation. Dit is ook een test om te kijken of mijn langste trein in het station past...
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Wel een mooie rijlengte. Ik neem aan, dat dit het schaduw station moet worden, omdat je al een aantal zijsporen in aanleg hebt.
  • GND
    Dit zijn wat foto's van de linker wisselstraat. Duidelijk eenvoudiger.
  • GND
    Ik zit toch wat schetsen te maken voor t hoofdtracé. Ik ben er ook nog niet uit waar t schaduwstation kan komen. Pas daarna is t tijd...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    De middenrails van parallel sporen moet 55 mm uit elkaar blijven wat ook de afstand is tussen R1 en R2. Op de bovenste foto van de...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Wel een mooie rijlengte. Ik neem aan, dat dit het schaduw station moet worden, omdat je al een aantal zijsporen in aanleg hebt.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dank je, maar welke wissel bedoel je precies? Ik heb 3 groepjes van twee sporen. Tussen de groepjes heb ik ruimte voor perrons. De twee...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    Hallo, Uit de TE catalogus 1967 de volgende afbeelding Nog even een tip, maak mallen met spoorafstanden, altijd handig... Mvg Hans
    • 20260116_120548.jpg
    • 20260116_124804.jpg
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
Bovenaan