Laatste bijdragen

• H
    Hans Kop waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Zoals je weet rij ik analoog, maar misschien is het volgende ook van toepassing op een digitale baan. Spoor 1 van het station...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    Hoi John, Zoals je weet rij ik analoog, maar misschien is het volgende ook van toepassing op een digitale baan. Spoor 1 van het station...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Nou, dat was me ook een avontuur met de V200 op eBay. Net na de jaarwisseling ben ik mijn account aan het bijwerken op eBay. Zo wordt...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
    Nou, dat was me ook een avontuur met de V200 op eBay. Net na de jaarwisseling ben ik mijn account aan het bijwerken op eBay. Zo wordt...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Voor mijn baan die net afgebroken is, gebruikte ik een blokje dat precies tussen de rails paste. De baan die je op ds foto's ziet is...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    De test in Rocrail heeft niet t gewenste resultaat geleverd. Het gaat om 2 treinen op hetzelfde spoor in een station. Ik heb nu een...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dit zijn wat foto's van de linker wisselstraat. Duidelijk eenvoudiger.
  • MarcoTrix
    MarcoTrix waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Voor mijn baan die net afgebroken is, gebruikte ik een blokje dat precies tussen de rails paste. De baan die je op ds foto's ziet is...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hallo, Uit de TE catalogus 1967 de volgende afbeelding Nog even een tip, maak mallen met spoorafstanden, altijd handig... Mvg Hans
  • K
    Kadoelen reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    De test in Rocrail heeft niet t gewenste resultaat geleverd. Het gaat om 2 treinen op hetzelfde spoor in een station. Ik heb nu een...
  • K
    Kadoelen waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe Trix Express modelbaan 2.1 met Leuk Leuk.
    Ik heb een la vol met die sluitwagens. Goed idee om ze als railreinigers te gebriken. Een paar plakjes lood in de wagentjes en ze hebben...
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    De reden dat ik zaterdag met smart op DHL wachtte, maar zij kwamen pas op maandag. Schitterende Trix Express 32256 V200, gekocht op eBay...
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    De reden dat ik zaterdag met smart op DHL wachtte, maar zij kwamen pas op maandag. Schitterende Trix Express 32256 V200, gekocht op eBay...
  • Hans Shunter
    Ik heb een la vol met die sluitwagens. Goed idee om ze als railreinigers te gebriken. Een paar plakjes lood in de wagentjes en ze hebben...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
Bovenaan