Laatste bijdragen

• GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Kom je terug uit Houten heb je weer allerhande te doen omdat je tas niet leeg blijft... En dan moet de beurs in De Bilt nog komen. Tegen...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
    De gok met het Henschel locomotiefje, dat ik voor 10 Euro kocht, pakt goed uit. Van het motorframe was één draadje losgeschoten en dat...
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    De Trix Express Club heeft bij de VSM een trein gehuurd. Daarbij mocht een speciaal headboard natuurlijk niet ontbreken.
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Kom je terug uit Houten heb je weer allerhande te doen omdat je tas niet leeg blijft... En dan moet de beurs in De Bilt nog komen. Tegen...
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
  • MarcoTrix
  • Gleis 3601
    Gleis 3601 waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Een kleine impressie van vandaag, het weer is hier zeer wisselvallig, en op de spaarzame momenten dat de zon schijnt maak ik foto's (ik...
  • Gleis 3601
    Gleis 3601 waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Gezien alle artikeltjes die ik schrijf, en hopelijk ook gewaardeerd worden, zou je kunnen verwachten dat ik een flinke treinbaan heb. De...
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    De Trix Express Club heeft bij de VSM een trein gehuurd. Daarbij mocht een speciaal headboard natuurlijk niet ontbreken.
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
  • D
    De treinbaan die helemaal samengesteld is uit het materiaal van de kringloopwinkel in Zeist. Ik kom een paar rails tekort voor een Trix...
  • MarcoTrix
  • GND
    GND waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Trix Express rails ??? met Leuk Leuk.
    Hallo webmeester, de bielsafstand van de Fleischmann kartonnen sporen is kleiner dan die bij Trix; indien gewenst kan ik een foto plaatsen.
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trix Express rails ??? met Leuk Leuk.
    In ieder geval komen de biels en radius van de bochten overeen met de Trix Express rails.
Bovenaan