Laatste bijdragen

• K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dat trapgat vind ik nogal eng. Zorg je er ook voor dat je iets maakt zodat de trein niet van de tafel kan vallen?
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    Dat trapgat vind ik nogal eng. Zorg je er ook voor dat je iets maakt zodat de trein niet van de tafel kan vallen?
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
    Nog enige sfeerindrukken uit de metro: Métro Ligne 8 École Vétérinaire de Maisons Alfort. Modern station, en opvallend in een...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde GND's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
    Bedankt Marco, Goed om te weten voor als ik weer eens een keertje in Parijs moet zijn.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
    Aan de andere kant bij de toonbank waren 3 klanten aanwezig, maar die wilde ik niet storen. En laten we eerlijk zijn, Trix Express is...
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
    Nog enige sfeerindrukken uit de metro: Métro Ligne 8 École Vétérinaire de Maisons Alfort. Modern station, en opvallend in een...
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
  • T
    te35-37 waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
    Oh,Champs Elysées - Joe Dassin De laatste 3 dagen, donderdag, vrijdag en zaterdag, bracht mij naar Parijs. Ik moest een gezelschap...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Oh,Champs Elysées.
  • D
    Drummen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
    Bedankt Marco, Goed om te weten voor als ik weer eens een keertje in Parijs moet zijn.
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
    Aan de andere kant bij de toonbank waren 3 klanten aanwezig, maar die wilde ik niet storen. En laten we eerlijk zijn, Trix Express is...
  • K
    Kadoelen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Oh,Champs Elysées met Leuk Leuk.
  • GND
    GND reageerde op het onderwerp Oh,Champs Elysées.
Bovenaan