Laatste bijdragen

• GND
    GND reageerde op het onderwerp trixdag 4 april 26.
    Gisteren, vrijdag 20 maart 2026, waren we in het Spoorwegmuseum. Met Ontraxx waren er weer mooie banen te zien. Bij de balie van de...
    • 20260320_130949.jpg
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dank je, John
  • GND
    GND waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Ziet er goed uit. Mooie grote baan met een leuke indeling. Je kan eventueel het stuk baan boven het trapgat beveiligen met...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Rails liggen nog los. Slechts 1 voedingspunt op de rails. Nog geen blokken. Wissels ook niet aangesloten. Rondje om de draaischijf is...
  • K
    Kadoelen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Ziet er goed uit. Mooie grote baan met een leuke indeling. Je kan eventueel het stuk baan boven het trapgat beveiligen met...
  • K
    Kadoelen reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    Dank je, John
  • Hans Shunter
    Hans Shunter reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Rails liggen nog los. Slechts 1 voedingspunt op de rails. Nog geen blokken. Wissels ook niet aangesloten. Rondje om de draaischijf is...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    De eerste lange trein leverde al meteen twee wagons met schade op. Dus er hangt nu inderdaad een vangnet onder, dat meteen z'n nut...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dat trapgat vind ik nogal eng. Zorg je er ook voor dat je iets maakt zodat de trein niet van de tafel kan vallen?
  • GND
    De eerste lange trein leverde al meteen twee wagons met schade op. Dus er hangt nu inderdaad een vangnet onder, dat meteen z'n nut...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dat trapgat vind ik nogal eng. Zorg je er ook voor dat je iets maakt zodat de trein niet van de tafel kan vallen?
  • GND
    Hier een tussenopname van Rocrail.
  • K
  • K
Bovenaan