Laatste bijdragen

• Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde GND's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Vandaag weer naar de Bilt geweest. Diverse forum leden gesproken. Na 12 uur werd het al wat rustiger. Er was weer veel moois te zien...
  • T
    te35-37 reageerde op het onderwerp trixdag 4 april 26.
    Willem al snel ontmoet, toen ik deze keer bij Cees zat zonder eigen baan/tafel en later bij Wim mijn bruine bakelieten EWF van 1950-51...
    • fullsizeoutput_7b82.jpeg
  • T
    te35-37 waardeerde GND's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Vandaag weer naar de Bilt geweest. Diverse forum leden gesproken. Na 12 uur werd het al wat rustiger. Er was weer veel moois te zien...
  • K
    Kadoelen waardeerde GND's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
  • GND
    GND reageerde op het onderwerp trixdag 4 april 26.
    • 20260404_122407.jpg
    • 20260404_120634.jpg
    • 20260404_120647.jpg
  • Webmaster
    Webmaster waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Enige impressie van mijn "Batteriebahn". Alle huisjes zijn van papier gemaakt, de ontwerpen daarvoor heb ik van internet gedownload...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Enige impressie van mijn "Batteriebahn". Alle huisjes zijn van papier gemaakt, de ontwerpen daarvoor heb ik van internet gedownload...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Op clubdagen heb ik ook vaak met een ovaal met rijlengte van 10 meter gereden met 1 voedingspunt. Zelfs 1 keer een grote cirkel met...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Voor 1 voedingspunt loopt het heel goed. Weinig verlies van spanning.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Even een kort voortgangsbericht: Ik ben aan t proefrijden met 3 (lange) treinen. Ze stoppen, na wat fijnregelen in decoders, mooi in t...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Ik denk er over om een koffer te maken / te laten bouwen.
Bovenaan