Laatste bijdragen

• Webmaster
    Webmaster waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Willem al snel ontmoet, toen ik deze keer bij Cees zat zonder eigen baan/tafel en later bij Wim mijn bruine bakelieten EWF van 1950-51...
  • Webmaster
    Webmaster waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Ik zie, dat je bij Rene Bogers gekeken hebt. Die had inderdaad leuke wagons bij zich en niet te duur voor nieuwe modellen. Het lijkt er...
  • Webmaster
    Webmaster waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Had deze laadband van Trix in originele doos met alles erop en eraan neergezet op de tafel en vond het interessant vast te stellen, dat...
  • D
    Drummen waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Had deze laadband van Trix in originele doos met alles erop en eraan neergezet op de tafel en vond het interessant vast te stellen, dat...
  • K
    Kadoelen waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
  • GND
    GND waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
  • T
    te35-37 reageerde op het onderwerp trixdag 4 april 26.
    • fullsizeoutput_7b93.jpeg
    • fullsizeoutput_7b97.jpeg
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Ik zie, dat je bij Rene Bogers gekeken hebt. Die had inderdaad leuke wagons bij zich en niet te duur voor nieuwe modellen. Het lijkt er...
  • K
    Kadoelen waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
  • K
    Kadoelen waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Willem al snel ontmoet, toen ik deze keer bij Cees zat zonder eigen baan/tafel en later bij Wim mijn bruine bakelieten EWF van 1950-51...
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp trixdag 4 april 26.
  • D
    Drummen waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
  • D
    Drummen waardeerde GND's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Vandaag weer naar de Bilt geweest. Diverse forum leden gesproken. Na 12 uur werd het al wat rustiger. Er was weer veel moois te zien...
  • GND
    GND waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
Bovenaan