Laatste bijdragen

• GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dag Hans, Zoals ik al schreef, ik heb niets aan de wielen gedaan. Ik heb gemerkt dat het soms uitmaakt welke kant van de lok voor zit...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    En ik rijd ook met een setje ir's met stroomdoorvoerende koppelingen. Zowel getrokken als geduwd. Zie ook mijn oudere video's. En veel...
  • GND
    Succes met ombouwen, ben benieuwd naar t proces. John
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Maplex landschapselement met Leuk Leuk.
    Ik citeer : Geachte heer MarcoTrix, Dit soort landschapselementen voor treinbanen hebben wij inderdaad gemaakt in de jaren [19]60...
  • GND
    GND waardeerde Hans Kop's bericht in het onderwerp Trix Express trafo's met Leuk Leuk.
    Goedemorgen Kadoelen, Ik ondervind geen problemen met de snelheid en trekkracht van mijn vier EMS locs. Ik gebruik de EMS bouwstenen...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Trix Express trafo's met Leuk Leuk.
    Beste Hans, ik heb een jaar of 30 geleden ook EMS geprobeerd om meer verschil in snelheid van loks te krijgen. Maar de...
  • GND
    GND waardeerde Hans Kop's bericht in het onderwerp Trix Express trafo's met Leuk Leuk.
    Goedenavond "trafo volgers", Ik, een leek op elektronisch gebied, weet nu in ieder geval, door dit Forum, wat er met mijn beide trafo's...
  • GND
    GND waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Trix Express trafo's met Leuk Leuk.
    Hallo Drummen, Dank u voor de leerzame video... Mvg Hans
  • GND
    GND waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Trix Express trafo's met Leuk Leuk.
    Hallo Hans, Ja ik zou mij zorgen maken nadat ik het onderstaande voor je heb opgezocht... Mvg Hans
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Trix Express trafo's met Leuk Leuk.
    Ik heb hier een nederlandstalige uitleg over hoe een DCC decoder werkt.
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Weer een filmpje: Trix Express V100 en 211 trekken samen het trafotransport met een materiaalwagen, een wagen voor de controle van t...
  • H
    Hans Kop waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Weer een filmpje: Trix Express V100 en 211 trekken samen het trafotransport met een materiaalwagen, een wagen voor de controle van t...
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Maplex landschapselement met Leuk Leuk.
    Ik citeer : Geachte heer MarcoTrix, Dit soort landschapselementen voor treinbanen hebben wij inderdaad gemaakt in de jaren [19]60...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Maplex landschapselement.
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
Bovenaan