Laatste bijdragen

• Hans Shunter
    Hans Shunter reageerde op het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht.
    Ja. En de site is ook weer in de lucht. Volgens Google zaterdaag om 10.00 u open....Rijnmond heeft daar een artikel aan gewijd Bron...
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht.
    En hij gaat weer open. Welliswaar gaat er wat veranderen in de locatie in de toekomst, heb ik gelezen.
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Miscellaneous met Leuk Leuk.
    Ik plaats hier wat losse zaken, die ik zo nu en dan als buschauffeur tegenkom. Den Dolder, 31-05-2026 Treinstremming tussen Utrecht...
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Miscellaneous met Leuk Leuk.
    Ik plaats hier wat losse zaken, die ik zo nu en dan als buschauffeur tegenkom. Den Dolder, 31-05-2026 Treinstremming tussen Utrecht...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Miscellaneous met Leuk Leuk.
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Miscellaneous met Leuk Leuk.
  • MarcoTrix
    MarcoTrix heeft het onderwerp Miscellaneous geplaatst in Off Topic Cafe.
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    De truc is als volgt: — Men neme een powerbank van 10000 mAh. — Zoek in je rommelbak een oude USB kabel op. Knip daarvan de apparaat...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht met Verdrietig Verdrietig.
    In ieder geval wil de gemeente Rotterdam niet meewerken. Maar die medewerking was in het verleden ook al stroef.
  • D
    Drummen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht met Leuk Leuk.
    Ik heb het vanmorgen ook gelezen. Triest. Ik heb nog het lustrumboek liggen. De Coronaperiode heeft diepe littekens achtergelaten. Laten...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Miniworld Rotterdam dicht.
    In ieder geval wil de gemeente Rotterdam niet meewerken. Maar die medewerking was in het verleden ook al stroef.
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    De truc is als volgt: — Men neme een powerbank van 10000 mAh. — Zoek in je rommelbak een oude USB kabel op. Knip daarvan de apparaat...
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Een Trix Express Batteriebahn rijdt ook op een powerbank van 10000 mAh van de Handy Man. Soms als ik mij verveel, probeer ik gekke...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Een Trix Express Batteriebahn rijdt ook op een powerbank van 10000 mAh van de Handy Man. Soms als ik mij verveel, probeer ik gekke...
Bovenaan