Laatste bijdragen

• D
    Omdat ik het NS Materiaal '36, Mat '40 en Mat '46 erg mooi vind, heb ik (op marktplaats) het boek 'Materieel '36 en '40' van Harrie...
  • GND
    Omdat ik het NS Materiaal '36, Mat '40 en Mat '46 erg mooi vind, heb ik (op marktplaats) het boek 'Materieel '36 en '40' van Harrie...
  • Webmaster
  • MarcoTrix
    MarcoTrix waardeerde GND's bericht in het onderwerp Code rood met Leuk Leuk.
    Bij mij is de koppakking lek, er loopt vocht over m'n voorhoofd.
  • GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Code rood met Leuk Leuk.
    Voordat je nu je koppakking gaat vervangen, kijk eens of er niet een pilletje voor in je koelwater is, wat de gaatjes afsluit :). In...
  • K
    Kadoelen waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Code rood met Leuk Leuk.
    Voordat je nu je koppakking gaat vervangen, kijk eens of er niet een pilletje voor in je koelwater is, wat de gaatjes afsluit :). In...
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp Code rood.
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Code rood met Verdrietig Verdrietig.
    Trapte net door vermoeidheid één van mijn papieren huisjes plat ;-( Ook was ik bezig om met vernis een bergvijvertje te verfraaien...
  • H
    Hans Kop waardeerde GND's bericht in het onderwerp Code rood met Leuk Leuk.
  • H
    Hans Kop waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Code rood met Leuk Leuk.
    Het is bij mij op de treinenzolder zo warm, dat het tandwielvet dunne motorolie geworden is🤔
  • K
    Kadoelen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Code rood met Leuk Leuk.
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Code rood met Leuk Leuk.
    Trapte net door vermoeidheid één van mijn papieren huisjes plat ;-( Ook was ik bezig om met vernis een bergvijvertje te verfraaien...
  • K
    Kadoelen waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Code rood met Leuk Leuk.
    Dus dat gebeurt ook als het geheel door het rijden warm wordt. Dan wordt het vet weggeslingerd omdat het dun wordt. Ik neem aan, dat het...
  • GND
    GND reageerde op het onderwerp Code rood.
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Code rood.
Bovenaan