Zoekresultaten

  1. Hans Shunter

    Video van mijn baan, digitaal.

    Hoi John, Heeel irritant die spijkertjes... heel veel bielzen mee verpest, eruit halen en nieuwe er in lijmen, allemaal extra werk. Spijkertje met een pincet begeleiden en daarna met een wat bredere drevel er in tikken. Is er misschien ruimte om een mangat te realiseren waar b.v. een kerk met...
  2. Hans Shunter

    Te koop Super mega grote partij Trix Express rails met kartonnen bedding.

    Hallo Forumleden, Deze partij Trix Express rails is VERKOCHT. Mvg Hans
  3. Hans Shunter

    Te koop Super mega grote partij Trix Express rails met kartonnen bedding.

    SUPER MEGA GROTE PARTIJ TRIX EXPRESS RAILS Bieden https://link.marktplaats.nl/m1986854325?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller Mvg Hans.
  4. Hans Shunter

    Keine TRIX , sondern GFN Nostalgie ...

    Ze zijn ook nog te zien in de mooie documentaire NS Diesel Locomotives, op 24 trains.tv / Geschiedenis. Mvg Hans
  5. Hans Shunter

    Keine TRIX , sondern GFN Nostalgie ...

    Hoi, Ik heb ong. tot mijn 20e jaar in de Watergraafsmeer gewoond. In de beginjaren van de 2200en hadden ze nog geen uitlaatdemper, die zilvergrijze bak op het dak. Omdat er toen veel gerangeerd en geheuveld werd, vooral 'snachts, werd er in de buurt veel geklaagd over geluidsoverlast. Je kon ze...
  6. Hans Shunter

    Werking wissel 728

    Ja idd. Je zou ook kunnen kijken of de bedrading van de spoelen stuk is. Dat wil ook nog wel eens voorkomen, aan een of beide spoelen. Als dat het geval is probeer het weer te solderen. Kom je draad te kort kan je het beste een of twee windingen van de spoel afwikkelen, het uiteinde van de draad...
  7. Hans Shunter

    Werking wissel 728

    Hoi Herman, Deze aansluiting is in eerste instantie bedoeld voor het schakelen d.m.v. trein beïnvloeding, maar kan ook gewoon met de hand, groene schakelaar, als extra geplaatst tussen trafo en het wissel. Je kan er ook voor kiezen om geen railcontact te plaatsen. Mvg Hans.
  8. Hans Shunter

    Werking wissel 728

    Hallo H.Witter, Welkom op het TE Forum. Over deze wissels is eerder een item verschenen. Zie https://forum.trix.express/threads/niet-werkende-wissels.170/ Veel succes. Mvg. Hans
  9. Hans Shunter

    3 rail systeem

    Hallo allen, Zie ook het item https://forum.trix.express/threads/mijn-te-modelbaan-2-0-5.39/ voor de stroomvoorziening van de spoorbaan. Zoals hierboven in de link beschreven gebruik ik dit systeem probleemloos vanaf de aanleg/bouw van de baan. Voor de bouw van de baan, zie onderstaande link...
  10. Hans Shunter

    Maak zelf LED verlichting in Trix Express dieseltreinstel VT/VS 08 + VM 08, 2291 + 2292.

    Hallo Forumleden, De VT/VS 08 + VM 08 dieseltreinstellen hebben vanuit de fabriek binnenverlichting met gloeilampjes, maar die zijn zodanig geplaatst dat je ze ziet branden voor de ramen en er géén passagiers meerijden, wat ik erg jammer vind. De 6 lampjes, als je met een "drietje" rijdt...
  11. Hans Shunter

    Maak zelf LED "flackerfreie" wagonverlichting voor Trix Express

    Hallo allen, Bij nader inzien en uitproberen heb ik voor de 2K Ohm weerstand gekozen, i.p.v. 1K Ohm, omdat deze 's nachts toch een realistischer beeld geeft. Mooi gedempt en sfeervol licht in de wagons. Dus bij deze heb ik alle wagons aangepast. mvg. Hans
  12. Hans Shunter

    Maak zelf LED "flackerfreie" wagonverlichting voor Trix Express

    Hallo Andy, Hertzlichen dank für ihren kommentar. Die Strecke ist eine L Format, 2,88 x 5,42 meter und 1 meter tief, gestattet auf Dachboden. Mfg. Hans
  13. Hans Shunter

    Forumlid 'Gleis 3601' benoemd als mede-Admin en moderator.

    :unsure: Schade, hätte die taste für übersetzung nicht gefunden... Mfg, Hans
  14. Hans Shunter

    Mijn modelbaan

    Hallo Georg, Welkom op dit forum. Al ben je klein behuist, hier is over nagedacht, dan ben je een echte modelspoor liefhebber!!! 🚂(y) mvg Hans
  15. Hans Shunter

    Forumlid 'Gleis 3601' benoemd als mede-Admin en moderator.

    Gratuliere Andy, viel erfolg! Mit freundliche grüße, Hans Shunter
  16. Hans Shunter

    Weer opnieuw begonnen met Faller AMS.

    Oooh.... Vet man....😵👍
  17. Hans Shunter

    Maak zelf LED "flackerfreie" wagonverlichting voor Trix Express

    Hoi Kadoelen, Ziet er goed uit, had ik ook aan zitten denken... Tot morgen... Mvg, Hans
  18. Hans Shunter

    Trix Express Gebäude , meine Replika Eigenbauten ...

    Hallo Andy, Sehr schön... eine baupläne? Mfg, Hans.
Bovenaan