Gisteren om 23:07 #1 K Kadoelen Well-known member Het is bij mij op de treinenzolder zo warm, dat het tandwielvet dunne motorolie geworden is
Vandaag om 09:43 #2 D Drummen Active member Dus dat gebeurt ook als het geheel door het rijden warm wordt. Dan wordt het vet weggeslingerd omdat het dun wordt. Ik neem aan, dat het met de viscose van het vet wel goed zit. Dat vet blijft zijn werk wel doen.
Dus dat gebeurt ook als het geheel door het rijden warm wordt. Dan wordt het vet weggeslingerd omdat het dun wordt. Ik neem aan, dat het met de viscose van het vet wel goed zit. Dat vet blijft zijn werk wel doen.
Vandaag om 13:16 #3 MarcoTrix Well-known member Trapte net door vermoeidheid één van mijn papieren huisjes plat ;-( Ook was ik bezig om met vernis een bergvijvertje te verfraaien, echter de vernis komt als water uit het potje.
Trapte net door vermoeidheid één van mijn papieren huisjes plat ;-( Ook was ik bezig om met vernis een bergvijvertje te verfraaien, echter de vernis komt als water uit het potje.
Vandaag om 15:56 #4 GND Well-known member Bij mij is de koppakking lek, er loopt vocht over m'n voorhoofd.