13 mrt 2023 #1 K Kadoelen Well-known member Ik ben op zoek naar een nieuwe houder voor de middensleper, inclusief t veertje. Mehano heeft geen onderdelen. Wie kan me helpen?
Ik ben op zoek naar een nieuwe houder voor de middensleper, inclusief t veertje. Mehano heeft geen onderdelen. Wie kan me helpen?
14 mrt 2023 #2 K Kadoelen Well-known member Een middensleper voor een rijtuig verlichting gebruikt. Het pertinax plaatje op maat gemaakt (met dremel, wat gaat dat stinken). Lok rijdt nu rondjes op proefbaantje.
Een middensleper voor een rijtuig verlichting gebruikt. Het pertinax plaatje op maat gemaakt (met dremel, wat gaat dat stinken). Lok rijdt nu rondjes op proefbaantje.
14 mrt 2023 #3 GND Well-known member Creatief opgelost ! Misschien kun je nog een reserve sleper vinden op de aanstaande Trix Express dag ? Met vriendelijke groet, Willem (a.k.a. GND)
Creatief opgelost ! Misschien kun je nog een reserve sleper vinden op de aanstaande Trix Express dag ? Met vriendelijke groet, Willem (a.k.a. GND)