Zondagsrijders

TEV

New member
Wat een geweldig idee is dit! Een forum dat helemaal in het teken staat van Trix Express. Dat we daar met zijn allen nog heel veel plezier aan mogen beleven.
Het lijkt mij dan ook een mooi moment om eens af te trappen met een paar plaatjes van locomotieven die vandaag al weer flink wat rondes over de baan maakten.

Op de buitenbaan een personentrein zilverlingen getrokken door een e10 uit de voorserie, afgewisseld door een e94 met een gesloten goederentrein. De binnenbaan wordt bereden door een e184 met een db personentrein en wordt afgewisseld met een bls loc type ae4/4 die eveneens een db personentrein trekt.
Het kleine pendelbaantje staat niet op de foto, maar wordt doorgaans bediend door een vt75 railbus en een v36 met 2 groene donderbussen.

Een leuke E184 met een personentrein.
IMG_1267.JPG

Een BLS, niet in de beste staat, maar rijdt uitstekend.
IMG_1268.JPG

Op de buitenbaan rijdt afwisselen een e10 en een e94, beide met die mooie felle steeklampjes.
IMG_1271.JPG

Veruit het meeste materieel had geen dienst, deze 3 rode makkers stonden daarom ook op het rangeerspoor

IMG_1269.JPG
 
Laatst bewerkt:

Webmaster

Administrator
Forumleiding
Hallo TEV,
Welkom op het forum !
Mooie foto's heb je gepost.
Ik ben nu ook wel benieuwd naar je baan, ook daarvoor hebben we een sub-forum ('mijn modelbaan').
 
  • Leuk
Waarderingen: TEV

Hamelinck

New member
Helaas niet vandaag, met enige regelmaat komt mijn Mat'54 even uit z'n doos en leg ik een ovaaltje uit om van deze schitterende trein te genieten.
Als kleine jongen, en dat is lang geleden, stond ik met mijn neus tegen de etalageruit van de treinenwinkel aan de Oude Binnenweg te Rotterdam te dromen van dit schitterende treinstel.
MVG
Leo
image.jpeg
 
Bovenaan