Laatste bijdragen

• D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Vlaggetjes op de Trix Express verpakking Ligt het nou aan mij, of staat de Nederlandse vlag ondersteboven op de Trix Express...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
    Vlaggetjes op de Trix Express verpakking Ligt het nou aan mij, of staat de Nederlandse vlag ondersteboven op de Trix Express...
  • D
    Drummen waardeerde Noppoldertrein's bericht in het onderwerp R3 en R4 met Leuk Leuk.
    Deze rail is dan buigzaam. De rail aan de binnenbocht is dan te lang. Deze moet dan ingekort worden zodat deze weer past op volgende...
  • D
    Drummen waardeerde Noppoldertrein's bericht in het onderwerp R3 en R4 met Leuk Leuk.
    Je kunt ook van een R1 een R2 maken en van een R2 een R3, R4 enz. Door met een dun zaagje of Dremel aan de onderzijde van een rail om en...
  • D
    Drummen waardeerde Roger B.'s bericht in het onderwerp R3 en R4 met Leuk Leuk.
    daar had ik inderdaad de maat vandaan gehaald
  • D
    Drummen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp R3 en R4 met Leuk Leuk.
    Hoi Joep, ik vergeet nog iets... De 6 gradenbocht van karton kan je ook vermaken tot een rechte van +/_ 30 mm. Buig met een tang de...
  • D
    Drummen waardeerde Roger B.'s bericht in het onderwerp R3 en R4 met Leuk Leuk.
    als ik het goed begrijp zijn er dus 2 bochtradiussen in TE R1 en R2.... uiteraard geen idee wat er in de set zit die ik gekocht heb, ik...
  • D
    Drummen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp R3 en R4 met Leuk Leuk.
    Hallo Drummen, Ik heb begrepen dat je hiervoor rail met kartonnen bielzen gebruikt. Ik heb nog een volle krat van die rails staan. Deze...
  • D
    Hoi Drummen, Ja idd, klopt niet helemaal. De grotere radi zijn opgebouwd uit R1 en R2. Dus m.a.w. R1 en R2, R3 en R4, R5 en R6, hebben...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Siku met Leuk Leuk.
    Ben het met je eens. Vaak zijn die super schaalbanen voor mij nogal steriel en saai. En vaak zie je, dat alles op schaal is, maar indien...
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    3D printen, deel 3 Van de Trix Expressclub Deutschland e.v een ruilhulpstuk ontvangen die men zelf ontwikkeld heeft op een 3D printer...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    3D printen, deel 3 Van de Trix Expressclub Deutschland e.v een ruilhulpstuk ontvangen die men zelf ontwikkeld heeft op een 3D printer...
  • MarcoTrix
    Een week of twee geleden kregen we een idee om een kerstdorp te maken.... op Marktplaats een set TE gekocht.... en toen was het hek van...
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
Bovenaan