Zoek alleen in titels
Door:
Menu
Home
Forums
Nieuwe berichten
Zoek forums
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
Leden
Huidige bezoekers
Nieuwe profiel berichten
Zoek profiel berichten
Aanmelden
Registreren
Wat is er nieuw
Zoeken
Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
Menu
Aanmelden
Registreren
Home
Wat is er nieuw
JavaScript is uitgeschakeld. Schakel JavaScript in jouw browser in voordat je doorgaat voor een betere ervaring.
Laatste bijdragen
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
D
Drummen
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trixmünden am Main
met
Leuk
.
Vlaggetjes op de Trix Express verpakking Ligt het nou aan mij, of staat de Nederlandse vlag ondersteboven op de Trix Express...
18 aug 2025
MarcoTrix
reageerde op het onderwerp
Trixmünden am Main
.
Vlaggetjes op de Trix Express verpakking Ligt het nou aan mij, of staat de Nederlandse vlag ondersteboven op de Trix Express...
18 aug 2025
D
Drummen
waardeerde
Noppoldertrein's bericht
in het onderwerp
R3 en R4
met
Leuk
.
Deze rail is dan buigzaam. De rail aan de binnenbocht is dan te lang. Deze moet dan ingekort worden zodat deze weer past op volgende...
15 aug 2025
D
Drummen
waardeerde
Noppoldertrein's bericht
in het onderwerp
R3 en R4
met
Leuk
.
Je kunt ook van een R1 een R2 maken en van een R2 een R3, R4 enz. Door met een dun zaagje of Dremel aan de onderzijde van een rail om en...
15 aug 2025
D
Drummen
waardeerde
Roger B.'s bericht
in het onderwerp
R3 en R4
met
Leuk
.
daar had ik inderdaad de maat vandaan gehaald
15 aug 2025
D
Drummen
waardeerde
Hans Shunter's bericht
in het onderwerp
R3 en R4
met
Leuk
.
Hoi Joep, ik vergeet nog iets... De 6 gradenbocht van karton kan je ook vermaken tot een rechte van +/_ 30 mm. Buig met een tang de...
15 aug 2025
D
Drummen
waardeerde
Roger B.'s bericht
in het onderwerp
R3 en R4
met
Leuk
.
als ik het goed begrijp zijn er dus 2 bochtradiussen in TE R1 en R2.... uiteraard geen idee wat er in de set zit die ik gekocht heb, ik...
15 aug 2025
D
Drummen
waardeerde
Hans Shunter's bericht
in het onderwerp
R3 en R4
met
Leuk
.
Hallo Drummen, Ik heb begrepen dat je hiervoor rail met kartonnen bielzen gebruikt. Ik heb nog een volle krat van die rails staan. Deze...
15 aug 2025
D
Drummen
waardeerde
Hans Shunter's bericht
in het onderwerp
R3 en R4
met
Leuk
.
Hoi Drummen, Ja idd, klopt niet helemaal. De grotere radi zijn opgebouwd uit R1 en R2. Dus m.a.w. R1 en R2, R3 en R4, R5 en R6, hebben...
15 aug 2025
MarcoTrix
waardeerde
te35-37's bericht
in het onderwerp
Siku
met
Leuk
.
Ben het met je eens. Vaak zijn die super schaalbanen voor mij nogal steriel en saai. En vaak zie je, dat alles op schaal is, maar indien...
14 aug 2025
K
Kadoelen
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trixmünden am Main
met
Leuk
.
3D printen, deel 3 Van de Trix Expressclub Deutschland e.v een ruilhulpstuk ontvangen die men zelf ontwikkeld heeft op een 3D printer...
14 aug 2025
GND
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trixmünden am Main
met
Leuk
.
3D printen, deel 3 Van de Trix Expressclub Deutschland e.v een ruilhulpstuk ontvangen die men zelf ontwikkeld heeft op een 3D printer...
13 aug 2025
MarcoTrix
waardeerde
Roger B.'s bericht
in het onderwerp
Begonnen met modelspoor wegens plan voor kerstdorp
met
Leuk
.
Een week of twee geleden kregen we een idee om een kerstdorp te maken.... op Marktplaats een set TE gekocht.... en toen was het hek van...
13 aug 2025
D
Drummen
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trixmünden am Main
met
Leuk
.
13 aug 2025
MarcoTrix
reageerde op het onderwerp
Trixmünden am Main
.
13 aug 2025
Home
Wat is er nieuw
Bovenaan