Laatste bijdragen

• GND
    GND reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
    Ja, ik zie ze nu ook!
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
    De plaatjes staan er nu wel goed op. Wat heb je gedaan aan het probleem?
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
    Afbeeldingen zijn altijd 640 x 480 pixels.
  • D
    Zijn de images niet groter dan 32Mb? Of meer dan 10k pixels? Dat schijnt een issue te zijn.
  • MarcoTrix
    Ik gebruik https://postimages.org/ Tot op heden heb ik niets kunnen vinden over inschrijven o.i.d.
  • D
    Waarschijnlijk moet je betalen.
  • D
    Drummen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Hou Marco, jouw plaatjes zijn voor mij niet zichtbaar. Ik zie enkel een boodschap om te upgraden naar een prima versie. Wat betreft...
  • GND
    GND reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
    Hou Marco, jouw plaatjes zijn voor mij niet zichtbaar. Ik zie enkel een boodschap om te upgraden naar een prima versie. Wat betreft...
  • MarcoTrix
    Vandaag de modeltreinbeurs in Houten bezocht en niet helemaal met een lege tas terug gekomen. Nu lees ik een boek, je kan niet altijd...
  • GND
    GND waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Baan Gerard Piek met Leuk Leuk.
    Hallo, neem contact op met Ed Kegge- zie ledenlijst trix stichting -, die voor Nederland de abonnementen regelt van de TTRAC club. Hij...
  • D
    Drummen waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp Baan Gerard Piek met Leuk Leuk.
    Hallo, neem contact op met Ed Kegge- zie ledenlijst trix stichting -, die voor Nederland de abonnementen regelt van de TTRAC club. Hij...
  • T
    te35-37 reageerde op het onderwerp Baan Gerard Piek.
  • K
    Kadoelen waardeerde Webmaster's bericht in het onderwerp Bibliotheek / Archief met Leuk Leuk.
    Actieve forumleden kunnen in deze thread een wachtwoord aanvragen voor de bibliotheek. Je ontvangt dan een wachtwoord, welke strikt...
  • Wim Aerts
    Wim Aerts waardeerde Webmaster's bericht in het onderwerp Eisenbahn Magazin 2025-08 met Leuk Leuk.
    Ja, het is zonder twijfel de belangrijkste 00/H0 locomotief in de geschiedenis van het modelspoor, omdat deze een nieuwe standaard...
  • W
    WiGo heeft het onderwerp V200 geplaatst in Algemeen Trix Express forum.
    Goedemiddag, weet iemand of er bij een oude V200 een van de motorcontacten met de behuizing is verbonden ?
Bovenaan