Laatste bijdragen

• GND
    GND waardeerde Hans Kop's bericht in het onderwerp Trix Express batterij locomotief met Leuk Leuk.
    Goedemorgen, Volgens mij moet je alle vier de buffers losdraaien. Een nieuwe kap zou je misschien op de a.s. clubdag kunnen vinden. Of...
  • H
    Hans Kop reageerde op het onderwerp Trix Express batterij locomotief.
    Goedemorgen, Volgens mij moet je alle vier de buffers losdraaien. Een nieuwe kap zou je misschien op de a.s. clubdag kunnen vinden. Of...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trix Express batterij locomotief met Leuk Leuk.
    Een ander deel van de buit van de kringloop is deze locomotief, met bijpassende gele transformator. Ik zou graag willen weten hoe de...
  • GND
    GND reageerde op het onderwerp Trix Express rails ???.
    Het lijkt op Trix Internationaal. Ik ben ingestapt in de periode van na de kartonrails. Misschien dat anderen hiermee kunnen helpen
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trix Express rails ??? met Leuk Leuk.
    Ik heb recent een stommiteit begaan door een complete opbergbox treinspullen te kopen bij de kringloopwinkel. Tot nu toe met een nog...
  • MarcoTrix
    Een ander deel van de buit van de kringloop is deze locomotief, met bijpassende gele transformator. Ik zou graag willen weten hoe de...
  • MarcoTrix
    Ik heb recent een stommiteit begaan door een complete opbergbox treinspullen te kopen bij de kringloopwinkel. Tot nu toe met een nog...
  • D
    Drummen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Op het iTrain forum komr het onderwerp van meerdere treinen op 1 spoor (meestal schaduwstation) nogal eens te sprake. Ik zelf daar (nog)...
  • D
    Drummen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Zoals je weet rij ik analoog, maar misschien is het volgende ook van toepassing op een digitale baan. Spoor 1 van het station...
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Nou, dat was me ook een avontuur met de V200 op eBay. Net na de jaarwisseling ben ik mijn account aan het bijwerken op eBay. Zo wordt...
  • K
    Kadoelen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Op het iTrain forum komr het onderwerp van meerdere treinen op 1 spoor (meestal schaduwstation) nogal eens te sprake. Ik zelf daar (nog)...
  • K
    Kadoelen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Zoals je weet rij ik analoog, maar misschien is het volgende ook van toepassing op een digitale baan. Spoor 1 van het station...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde GND's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
  • GND
    GND reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
  • GND
    GND waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
Bovenaan