Laatste bijdragen

• MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
    Ik was er al een paar keer aan voorbij gelopen, maar kon hem uiteindelijk niet laten liggen: Siku 1886 mobiele kraan.
  • H
    Hans Kop waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Ik heb in de tussentijd ook nagedacht over de layout van t station. Ik ga een alternatief proberen met een diagonaal station, 12 of 18...
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trix Express batterij locomotief met Leuk Leuk.
    Dankzij Ton Jongen gaat deze locomotief met een schoorsteen door het leven. ;-) Dat was wel even spannend, want de schoorsteen is van...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trix Express batterij locomotief.
    Dankzij Ton Jongen gaat deze locomotief met een schoorsteen door het leven. ;-) Dat was wel even spannend, want de schoorsteen is van...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Ik heb in de tussentijd ook nagedacht over de layout van t station. Ik ga een alternatief proberen met een diagonaal station, 12 of 18...
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    De test in Rocrail van twee treinen op 1 sppor in een station is gelukt. Werkt voor korte, lange en erg lange treinen. Vanuit twee...
Bovenaan