Laatste bijdragen

• GND
    GND waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Trix Express rails ??? met Leuk Leuk.
    Ik heb hier wat foto's van Fleischman rails, zoals in bovenstaande catalogus getoond worden. Ik zag op een van de doosjes nog het...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Ik was er al een paar keer aan voorbij gelopen, maar kon hem uiteindelijk niet laten liggen: Siku 1886 mobiele kraan.
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    De batterij locomotief kan ik nu niet laten zien, het arme ding ligt volledig ingeklemd ondersteboven met een nieuwe schoorsteen. Omdat...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Ik heb in de tussentijd ook nagedacht over de layout van t station. Ik ga een alternatief proberen met een diagonaal station, 12 of 18...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    De test in Rocrail van twee treinen op 1 sppor in een station is gelukt. Werkt voor korte, lange en erg lange treinen. Vanuit twee...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trix Express batterij locomotief met Leuk Leuk.
    Dankzij Ton Jongen gaat deze locomotief met een schoorsteen door het leven. ;-) Dat was wel even spannend, want de schoorsteen is van...
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Ik was er al een paar keer aan voorbij gelopen, maar kon hem uiteindelijk niet laten liggen: Siku 1886 mobiele kraan.
  • D
    Drummen reageerde op het onderwerp Trix Express rails ???.
    Ik heb hier wat foto's van Fleischman rails, zoals in bovenstaande catalogus getoond worden. Ik zag op een van de doosjes nog het...
    • IMG20260214170617.jpg
    • IMG20260214170830.jpg
    • IMG20260214170942.jpg
    • IMG20260214171141.jpg
    • IMG20260214171953.jpg
    • IMG20260214171331.jpg
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
  • H
    Hans Kop waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Ik heb in de tussentijd ook nagedacht over de layout van t station. Ik ga een alternatief proberen met een diagonaal station, 12 of 18...
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trix Express batterij locomotief met Leuk Leuk.
    Dankzij Ton Jongen gaat deze locomotief met een schoorsteen door het leven. ;-) Dat was wel even spannend, want de schoorsteen is van...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trix Express batterij locomotief.
  • MarcoTrix
    MarcoTrix waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    De test in Rocrail van twee treinen op 1 sppor in een station is gelukt. Werkt voor korte, lange en erg lange treinen. Vanuit twee...
Bovenaan