Laatste bijdragen

• D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dank je, John
  • D
    Drummen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Ziet er goed uit. Mooie grote baan met een leuke indeling. Je kan eventueel het stuk baan boven het trapgat beveiligen met...
  • D
    Drummen waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Rails liggen nog los. Slechts 1 voedingspunt op de rails. Nog geen blokken. Wissels ook niet aangesloten. Rondje om de draaischijf is...
  • D
    De eerste lange trein leverde al meteen twee wagons met schade op. Dus er hangt nu inderdaad een vangnet onder, dat meteen z'n nut...
  • D
    Hier een tussenopname van Rocrail.
  • D
    Er zijn weer wat vorderingen, die een filmpje waard zijn. Van t station zijn nu twee sporen van beide zijden te berijden. De nodige...
  • D
    Op clubdagen heb ik ook vaak met een ovaal met rijlengte van 10 meter gereden met 1 voedingspunt. Zelfs 1 keer een grote cirkel met...
  • K
    Kadoelen reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    Er zijn weer wat vorderingen, die een filmpje waard zijn. Van t station zijn nu twee sporen van beide zijden te berijden. De nodige...
  • H
    Hans Kop waardeerde te35-37's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Had deze laadband van Trix in originele doos met alles erop en eraan neergezet op de tafel en vond het interessant vast te stellen, dat...
  • K
    Kadoelen waardeerde GND's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Hoi Marco, Ik kan me goed voorstellen dat je verdrietig ben dat je er niet was. Ik hoop dat je in het najaar wel kan komen.
  • GND
    GND reageerde op het onderwerp trixdag 4 april 26.
    Hoi Marco, Ik kan me goed voorstellen dat je verdrietig ben dat je er niet was. Ik hoop dat je in het najaar wel kan komen.
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Verdrietig Verdrietig.
    Vrije dag ingetrokken en het vreselijke gevoel dat ik interessante dingen heb gemist......
  • H
    Hans Kop waardeerde Drummen's bericht in het onderwerp Gebogen rails met Leuk Leuk.
    De kartonnen bielsmat leent zich perfect voor het stansen van de naam van de fabrikant in het karton. De indeling van de bevestigings...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp trixdag 4 april 26.
    Vrije dag ingetrokken en het vreselijke gevoel dat ik interessante dingen heb gemist......
  • Webmaster
    Webmaster waardeerde GND's bericht in het onderwerp trixdag 4 april 26 met Leuk Leuk.
    Vandaag weer naar de Bilt geweest. Diverse forum leden gesproken. Na 12 uur werd het al wat rustiger. Er was weer veel moois te zien...
Bovenaan