Laatste bijdragen

• MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    Naast Trix heb ik omgebouwde Märklin, Primex, Roco, Lima, Piko en Hornby wagens. Wat is het probleem ;-)
  • K
    Kadoelen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Effe weinig te melden. Ik bijt mijn tanden stuk op een bouwplaat van een station dat ik gedownload had. In eerste instantie was de...
  • K
    Kadoelen waardeerde Hans Shunter's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Mooie combi. Je zou evt. de materiaal wagen, naar behoefte, kunnen verzwaren met kogeltjes vislood... Mvg Hans
  • Hans Shunter
    Hans Shunter reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
    Hoi John, Mooie combi. Je zou evt. de materiaal wagen, naar behoefte, kunnen verzwaren met kogeltjes vislood... Mvg Hans
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dankje, de rit ervoor ging het wel goed, en erna viel die echt om. In het programma heb ik geregeld dat de hele route leeg moet zijn...
  • Hans Shunter
    Hans Shunter waardeerde GND's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Dat ging maar net goed met de eerste wagon op de kruiswissel.. pfff. Gelukkig heb je een 'vangnet'. Op YouTube heb je een...
  • GND
    GND waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Trixmünden am Main met Leuk Leuk.
    Effe weinig te melden. Ik bijt mijn tanden stuk op een bouwplaat van een station dat ik gedownload had. In eerste instantie was de...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Dankje, de rit ervoor ging het wel goed, en erna viel die echt om. In het programma heb ik geregeld dat de hele route leeg moet zijn...
  • MarcoTrix
    MarcoTrix reageerde op het onderwerp Trixmünden am Main.
  • K
    Kadoelen reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
  • K
    Kadoelen waardeerde GND's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Hoi John, Dat ging maar net goed met de eerste wagon op de kruiswissel.. pfff. Gelukkig heb je een 'vangnet'. Op YouTube heb je een...
  • GND
    GND reageerde op het onderwerp Mijn nieuwe baan.
  • H
    Hans Kop waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Maplex landschapselement met Leuk Leuk.
    Ik citeer : Geachte heer MarcoTrix, Dit soort landschapselementen voor treinbanen hebben wij inderdaad gemaakt in de jaren [19]60...
  • D
    Drummen waardeerde MarcoTrix's bericht in het onderwerp Maplex landschapselement met Leuk Leuk.
    Maplex landschapselement, met een prijssticker van de Bijenkorf. Ooit verkocht voor ƒ 5,50 (Gulden!). Meer weet ik er niet van, dus elke...
  • GND
    GND waardeerde Kadoelen's bericht in het onderwerp Mijn nieuwe baan met Leuk Leuk.
    Weer een filmpje: Trix Express V100 en 211 trekken samen het trafotransport met een materiaalwagen, een wagen voor de controle van t...
Bovenaan