Zoek alleen in titels
Door:
Menu
Home
Forums
Nieuwe berichten
Zoek forums
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
Leden
Huidige bezoekers
Nieuwe profiel berichten
Zoek profiel berichten
Aanmelden
Registreren
Wat is er nieuw
Zoeken
Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
Menu
Aanmelden
Registreren
Home
Wat is er nieuw
JavaScript is uitgeschakeld. Schakel JavaScript in jouw browser in voordat je doorgaat voor een betere ervaring.
Laatste bijdragen
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Nieuwe profiel berichten
Laatste bijdragen
MarcoTrix
reageerde op het onderwerp
Mijn nieuwe baan
.
Naast Trix heb ik omgebouwde Märklin, Primex, Roco, Lima, Piko en Hornby wagens. Wat is het probleem ;-)
maandag om 08:18
K
Kadoelen
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trixmünden am Main
met
Leuk
.
Effe weinig te melden. Ik bijt mijn tanden stuk op een bouwplaat van een station dat ik gedownload had. In eerste instantie was de...
zondag om 23:20
K
Kadoelen
waardeerde
Hans Shunter's bericht
in het onderwerp
Mijn nieuwe baan
met
Leuk
.
Hoi John, Mooie combi. Je zou evt. de materiaal wagen, naar behoefte, kunnen verzwaren met kogeltjes vislood... Mvg Hans
zondag om 23:18
Hans Shunter
Mijn nieuwe baan
.
Hoi John, Mooie combi. Je zou evt. de materiaal wagen, naar behoefte, kunnen verzwaren met kogeltjes vislood... Mvg Hans
zondag om 20:35
Hans Shunter
waardeerde
Kadoelen's bericht
in het onderwerp
Mijn nieuwe baan
met
Leuk
.
Dankje, de rit ervoor ging het wel goed, en erna viel die echt om. In het programma heb ik geregeld dat de hele route leeg moet zijn...
zondag om 20:31
Hans Shunter
waardeerde
GND's bericht
in het onderwerp
Mijn nieuwe baan
met
Leuk
.
Hoi John, Dat ging maar net goed met de eerste wagon op de kruiswissel.. pfff. Gelukkig heb je een 'vangnet'. Op YouTube heb je een...
zondag om 20:31
GND
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Trixmünden am Main
met
Leuk
.
Effe weinig te melden. Ik bijt mijn tanden stuk op een bouwplaat van een station dat ik gedownload had. In eerste instantie was de...
zondag om 20:27
GND
waardeerde
Kadoelen's bericht
in het onderwerp
Mijn nieuwe baan
met
Leuk
.
Dankje, de rit ervoor ging het wel goed, en erna viel die echt om. In het programma heb ik geregeld dat de hele route leeg moet zijn...
zondag om 20:26
MarcoTrix
Trixmünden am Main
.
zondag om 19:57
K
Kadoelen
Mijn nieuwe baan
.
zondag om 17:27
K
Kadoelen
waardeerde
GND's bericht
in het onderwerp
Mijn nieuwe baan
met
Leuk
.
Hoi John, Dat ging maar net goed met de eerste wagon op de kruiswissel.. pfff. Gelukkig heb je een 'vangnet'. Op YouTube heb je een...
zondag om 17:24
GND
Mijn nieuwe baan
.
zondag om 16:26
H
Hans Kop
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Maplex landschapselement
met
Leuk
.
Ik citeer : Geachte heer MarcoTrix, Dit soort landschapselementen voor treinbanen hebben wij inderdaad gemaakt in de jaren [19]60...
zondag om 15:38
D
Drummen
waardeerde
MarcoTrix's bericht
in het onderwerp
Maplex landschapselement
met
Leuk
.
Maplex landschapselement, met een prijssticker van de Bijenkorf. Ooit verkocht voor ƒ 5,50 (Gulden!). Meer weet ik er niet van, dus elke...
zondag om 09:59
GND
waardeerde
Kadoelen's bericht
in het onderwerp
Mijn nieuwe baan
met
Leuk
.
Weer een filmpje: Trix Express V100 en 211 trekken samen het trafotransport met een materiaalwagen, een wagen voor de controle van t...
zaterdag om 21:55
Home
Wat is er nieuw
Bovenaan